bios start niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alle123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 okt 2009
Ik heb een nieuw moederbord gekocht, Geforce 6100pm-m2 met 3,4 amd athlon 62x2 440.

Ik heb alles aangesloten maar de bios gaat niet lopen, wat kan ik doen?

dit is een moederbord met een am2+ socket
dit betekend dat als jij er al windows 7 op hebt kunnen krijgen dat je dit moederbord nog moet updaten naar am3 zodat deze ook windows 7 ondersteund
ik kan zo niet zeggen of dit het probleem is maar het zou kunnen anders is misschien je batterij leeg .

succes

dit is een moederbord met een am2+ socket
dit betekend dat als jij er al windows 7 op hebt kunnen krijgen dat je dit moederbord nog moet updaten naar am3 zodat deze ook windows 7 ondersteund
ik kan zo niet zeggen of dit het probleem is maar het zou kunnen anders is misschien je batterij leeg .

succes

Hoe kom je daar nou bij???:o:o

Hoe kom je daar nou bij???:o:o

internet ik ben al aan het zoeken voor je
(het schijnt dat als jij een am3 processor op een am2+ socket plaatst dat je deze inkombinatie met windows 7 eerst moet updaten

vergeef mij als ik het fout heb.

internet ik ben al aan het zoeken voor je
(het schijnt dat als jij een am3 processor op een am2+ socket plaatst dat je deze inkombinatie met windows 7 eerst moet updaten

vergeef mij als ik het fout heb.

Een moederbord socket heeft echt niets te maken met een Win 7 installatie

Een moederbord socket heeft echt niets te maken met een Win 7 installatie

sorry voor mijn ondeskundigheid

de processor die hij heeft geplaatst is een am2 dus het kan daar niks mee temaken hebben.

maar goed dat er mensen wakker zijn in deze vroege morgen

het is natuurlijk wel zo dat windows 7 niet ondersteund kan worden bij bepaalde moederboreden.

het is natuurlijk wel zo dat windows 7 niet ondersteund kan worden bij bepaalde moederboreden.

Maar dan praat je wel over heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel oude moederbordjes hoor, Win 7 draait hier zelf op een oude PIII.
Dus dit heeft met de vraag echt helemaal niets te maken.....

Maar dan praat je wel over heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel oude moederbordjes hoor, Win 7 draait hier zelf op een oude PIII.
Dus dit heeft met de vraag echt helemaal niets te maken.....

maar het probleem voor de meneer/mevrouw is nog niet opgelost
dus inplaats van mij fout aftekraken kan je misschien ook even meedenken over het probleem.

bios start niet.

Zijn de schakelaar stekkertjes goed aan gesloten? + en -.
Anders doet het er ook niets.
Zie je ook bij hd lampje en voeding.

Hallo,

Geluikkig nieuwjaar, en als je vraag ,nog niet opgelost is, ik heb nog een idee. Ik heb namelijk hetzelfde probleem gehad, doch dan bleek het aan de prosessor te liggen, ik had namelijk een moederbord waarbij de bios nog niet aangepast was aan de processor. heb dan uiteindelijk een oudere processor geïnstalleerd, een update van de bios uitgevoerd en terug de nieuwe processor, en probleem opgelost.

mvg

Jan

Jij ook de Beste wensen,Jan.
Maar even af wachten wat hij zegt.
Zou best kunnen.
Bertus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan