XBOX360 verbinding maken met MSN? (online spelen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

jordy en damy

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2009
Beste Lezers..

Ik hoorde van iemand dat hij met zijn xbox verbinding hebt met MSN?
Maar hoe kan dit?
hij zei dat hij met de xbox zocht en toen kwam XBOX online op msn?
en via msn pakt hij het internet en zo kan hij online :O

Klopt dit?
Dan dit?
Werkt dit?

kan iemand dit uit leggen?

Of anders een andere mannier hoe je gratis online kan spelen met de xbox 360 ;) :D

Gr,
Jordy

Ik begrijp echt niks van wat je zegt... wat bedoel je nu met "hij zocht met de Xbox en toen kwam xbox online op msn"

Ik vind het moeilijk om iets uit te leggen wat voor mij ook onduidelijk is. ;)

Ik probeer het nogmaals:
Iemand zei dat hij via zijn Xbox connection zocht met MSN, toen kwam er op msn ''XBOX CONNECTION'' online en daarmee kreeg die internet.
ook zie ik staan bij www.hotmail.com ''XBOX-LIVE'' heeft dit er iets mee te maken?
Of klopt dit gewoon niet wat hij zei?

Ik hoop dat het nu iets duidelijker is.. excuus van de onduidelijkheid van toenet. :)

Gr,
Jordy

pff, ik begrijp het eigenlijk niet zo goed maar ik wil wel een beetje proberen uit te leggen over internet met de xbox. Normaal kan je a.h.v een lan-kabel verbinding maken met internet. Als je draadloos wilt gaan moeten je een speciale receiver kopen voor je xbox. Maar bij beide dingen heb je xbox live nodig om games op internet te kunnen spelen, demo's te downloaden... xbox live kost zo'n 50 euro per jaar en zo'n receiver 60 euro

oh dan houd het op jammer dat je bij de xbox moet betalen.. Pff :evil::evil::evil:

toch bedankt voor de uitleg ;)

gr,
jordy

oh dan houd het op jammer dat je bij de xbox moet betalen.. Pff :evil::evil::evil:

toch bedankt voor de uitleg ;)

gr,
jordy

spelen online kost geld ja

msn niet en ja je kan met msn online over de Xbox 360 gratis msn is namelijk ook gratis op de pc dus ook op de xbox 360

eenige wat je hoeft te doen is een account aan te maken jouw msn adress toevoegen en klaar

je hebt hier wel een internet connectie voor nodig

En om het echt af te maken:
Op de xbox, als je inlogt met je MSN account, dan kan je de mogelijkheid aangeven om messenger aan te zetten.
Dus als er dan een vriend van jou op messenger komt kun je met hem chatten als hij aan het spelen is op de xbox en jij op de PC. Of hij/zij erop zit te wachten als hij net voor die ene snipe een bericht van jou krijgt waar jij zegt: "Heeeeeeyyyy, vet spel hè dat Modern Warfare" ;)

gr. Greg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan