R4 probleem ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Luitjes,

Wat doe ik fout?
Voor een vriend heb ik een R4 kaart besteld bij Big Dennis en deze handleiding gevolgd:

http://www.bigdennis.com/download/Handleiding/R4SDHC-Handleiding.pdf

Ik download dus de software en pak deze uit op de MicroSD kaart na deze geformatteerd te hebben. Ik maak vervolgens een map "NDS" aan op deze kaart en doe daar de spellen in maar als ik de kaart in de DS doe blijft hij op LOADING staan?
Als je deze handleiding leest komt het formatteren twee keer voor, dat is toch onzin?
Wat doe ik nou fout want als ik naar mijn eigen R4 kaart kijk zien de bestanden er hetzelfde uit op de kaart!!
Graag hulp,

Ray

Volgens mij moeten de spellen (.nds) niet in een map, maar los in de root van de SD, tenminste, dat is bij een dstt het geval...

Edit;
Ik zie in de handleiding dat ze idd in een map moeten...:o

Laatst bewerkt:
hallo,

op de doos "doosje" staat een site links of rechts onder in download daar je "frimeware" vandaan zet de mappen ( het zijn meerderen mappen) op je r4 kijk of hij dan gewoon werkt ( en spellen moet je gewoon in de root map plaatsen ( dus gewoon op de micro sd en niet in een map )
heb je nog meer hulp nodig hebt voeg me toe op msn
of mail
mvg,ericosman

[edit]

de spellen moeten NIET in een andere map ! ;) gewoon in de root plaatse

[/edit]

mod edit Helpen doen we via het forum en niet via mail of msn

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik weet bij een R4 ook niet beter dan de spellen rechtstreeks in de root moeten. En toch niet perongeluk de DS geupdate he??

Laatst bewerkt:
Dank.
Ik heb op mijn eigen R4 wel 3 mapjes, games, movies en music en plaats daar de juiste bestanden in. Ik zal zo de R4 van mijn vriend nog eens ophalen en kijken.
Jullie horen nog.

p.s.Wat verstaan jullie onder de root? Toch gewoon op de kaart zelf waar ook de uitgepakte firmware staat of moet ik de firmware in een map uitpakken> Toch gewoon rechtstreeks op de stick uitpakken?

Laatst bewerkt:
Hallo Terrarabo,

Er zijn veel verschillende R4 kaarten in omloop met bijna netzoveel soorten besturing. Dus je moet eerst de precies weten welke R4 kaart je hebt, en daar dan de juiste besturing voor installeren. Op deze site vind je de meeste.

Groetjes Erik Rothuis

Heb net de R4 van mijn dochter weer aan de praat gekregen. Je moet echt de firmware hebben die van de site komt van jou kaartje. En ik heb hem 2 keer in fat32 geformatteerd, langzaam.

Dank.
p.s.Wat verstaan jullie onder de root? Toch gewoon op de kaart zelf waar ook de uitgepakte firmware staat of moet ik de firmware in een map uitpakken> Toch gewoon rechtstreeks op de stick uitpakken?

klopt rechtstreeks op de kaart, dus niet in een map.

Laatst bewerkt:
Luitjes,

Beetje laat maar het is reeds in orde.
Andere software gedownload en die werkte. Ik maak overigens wel gewoon drie mapjes aan hoor te weten - games-music--movies !
Dit werkt perfect. Gelijk even een R4i ook in orde gemaakt :thumb:

ik weet je moet doen

hallo met thirza1 ik had eerst hetzelfde probleem maar opgelost ik had mijn geheugenkaart niet ver genoeg in geduwd en toen bleef loading staan dus kijk ff of je het niet verkeerd erom hebt in geduwd of niet ver genoeg TIP: stop het geheugenkaart met de tekst boven erin verkeerd erom doet die het niet en je moet ook eerst spelletjes erop zetten als die het dan niet doet weet ik het ook niet meer PS mail me als je er iets aan had

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan