Nieuwe Videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Andy92

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2009
Hallo,

Ik heb dus laatst een nieuw spel gekocht, Call Of Duty Modern Warfare 2 en ik speel dit spel nu al een tijdje met aardig veel lagg (op low settings). Met een programmatje Fraps ben ik erachter gekomen dat ik rond de 8 FPS speel, en dit is vrij laag volgens mij. Nou ben ik een beetje gaan rond zoeken op internet voor een nieuwe videokaart, maar ik kom er niet helemaal uit. Mijn budget laat het niet toe om een van de nieuwste videokaarten te kopen en ook denk ik dat ik dan een betere voeding nodig heb. Nou is mijn vraag: Welke videokaart raden jullie mij aan waarbij ik mijn voeding niet hoef te verbeteren en die ervoor kan zorgen dat de lagg verdwijnt?

Voor zover ik weet zijn dit mijn computer specs:

Microsoft Windows Vista Home Premium Edition, 32-bit (Build Service Pack 16001)
AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 5000+
NVIDIA GeForce 7025 / NVIDIA nForce 630a
2 GB RAM Geheugen
En zover ik weet heb ik een 250W voeding

Zelf vond ik deze kaart wel aardig, maar ik heb geen idee of deze het wel zou doen in mijn computer:

http://www.azerty.nl/8-971-246772/point-of-view-geforce-9500-gt-.html

Andy

je voeding is wel echt heel laag, 250 watt is gewoon te weinig. ik had die ook eerst, ik heb nu een voeding van 450 watt(die heb je al voor 30 euro), dit is gewoon genoeg, ik heb pas een Geforce 9600gt(65 euro) gekocht ik ben hier zeer tevreden over

je hebt zo te zien een geïntegreerde videokaart. als je even kan opzoeken welke aansluiting je hebt op je moederbord, dan kunnen wij je beter helpen

Suc6 verder!

Laatst bewerkt:
Slechte ervaringen met Club3D of met de HD4650 ?

Club 3D, het kan aan mijn pc hebben gelegen maar bij mijn neef, deed hij het ook al niet (en had precies die ene als jij liet zien),we zijn allebij terug gemoeten naar de winkel. hij deed het wel maar je kon er niet mee gamen, vooral CoD Modern Warfare 2 niet

Laatst bewerkt:
mooie kaart, maar ik zou toch de voeding die aangaf doen, die kwam het best uit de test.

Bedankt voor jullie snelle reacties, ik ben echt een leek op dit gebied dus kan niet echt vinden wat voor moederbord ik heb. Ik heb een PCI-E aansluiting, dus volgens mij kunnen de meeste kaarten daar wel in.

Ik weet dus vrij weinig over computers, kan ik wel zelf zo'n voeding en videokaart veranderen of is het verstandiger om dit te laten doen?

mooie kaart, maar ik zou toch de voeding die aangaf doen, die kwam het best uit de test.

Welke test???
Het merk dat jij geeft komt over het algemeen juist niet.....
Een goede tot zeer goede voeding van boven de 400w koop je normaal gesproken niet voor 20 euro(later aangepast door je naar 30)

@TS: ga voor een goede Amerk voeding.

Welke test???
Een goede tot zeer goede voeding van boven de 400w koop je normaal gesproken niet voor 20 euro(later aangepast door je naar 30)

@TS: ga voor een goede Amerk voeding.

Check het topic van Marsmannetje http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=389407

HKC staat bij heel slecht ( waarom weet ik ook niet , nooit problemen mee gehad. Met Rasurbo ook niet )

Huntkey staat bij redelijk.

Welke test???

toen ik met een vraag gier kwam liet iemand mij een test zien op de chat met die als beste ja verder weet ik het ook niet, en die 20euro was een typ fout:o

Dat topic ken ik ja...
Hkc al helemaal niet aanbeginnen.
Huntkey staat nagenoeg onderaan bij redelijk.
voor een tientje meer weet je zeker dat je een Goede voeding hebt.

dit alles even afhankelijk van welke kaart het worden gaat.

We weten het budget van TS niet. Als dat wat hoger ligt ( in de richting van de 120 euro ) dan is het zeker verstandig om een betere voeding te halen.

Als je nog wat beter wilt gamen, neem dan een HD5770, wel iets duurder, maar ook wel wat beter nog. Dan kun je nog een beetje meer genieten. Een oudere kaart wil ook wel, maar dan krijg je wel weer kans op minder fps, meer fps is mooier!
Ik wil ook een HD5770, een kaart met 512MB vind ik ouderwets voor deze tijd, neem nu ten minste een kaart van 1GB!

En de voeding, zelf heb ik een Zalman van 360W, eerst had ik eentje van 300W, maar die maakte veel meer lawaai, die Zalman hoor je haast niet en het is ook nog eens een mooie grote fan, "Ball Bearing", beter dan "Sleeve".
Voor een game pc zal ik toch nog een stapje hoger gaan qua het aantal Watt's.

Als je nog wat beter wilt gamen, neem dan een HD5770, wel iets duurder, maar ook wel wat beter nog. Dan kun je nog een beetje meer genieten. Een oudere kaart wil ook wel, maar dan krijg je wel weer kans op minder fps, meer fps is mooier!
Ik wil ook een HD5770, een kaart met 512MB vind ik ouderwets voor deze tijd, neem nu ten minste een kaart van 1GB!

En de voeding, zelf heb ik een Zalman van 360W, eerst had ik eentje van 300W, maar die maakte veel meer lawaai, die Zalman hoor je haast niet en het is ook nog eens een mooie grote fan, "Ball Bearing", beter dan "Sleeve".
Voor een game pc zal ik toch nog een stapje hoger gaan qua het aantal Watt's.

De HD4670 is 1GB.
We weten het budget niet. Ik heb een vermoeden dat de HD5770 een beetje overkill is en dat het budget dat even niet toelaat.

!

.

Wil wel even gezegd hebben dat meer mb's niet automatisch meer prestaties genereerd.....

De HD4670 is 1GB.
We weten het budget niet. Ik heb een vermoeden dat de HD5770 een beetje overkill is en dat het budget dat even niet toelaat.

Zou kunnen, de HD4670 is ook 1GB, maar waarschijnlijk geeft die minder fps...
Als je budget laag is, dan kun je (denk ik) ook wel goed een HD4670 pakken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan