Nieuwe Videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ah, iemand is het met me eens:D.
80GB schijven zijn misschien ook nog wel te koop, maar die zullen waarschijnlijk niet meer echt goed verkrijgbaar te zijn.
Wat Mr Skyline ook zegt dat 1GB wel inmiddels een standaard is voor een videokaart, is 1TB ook wel inmiddels een standaard, in ieder geval gaat dat straks wel een standaard worden.
De sata schijven gaan er over een aantal jaren misschien ook wel uit, dan heeft bijna iedereen ssd schijven, maar voordat dat gaat gebeuren, zijn we denk ik we een aantal jaren verder, dat wel!

En zo kunnen we nog meer dingen erbij pakken, maar meer vergelijkingen zijn (denk ik) niet nodig, zo raken we een beetje off-topic, eigenlijk.
In feite is dit topic wel klaar.

Ja.
SSD gaat nog wel even duren denk ik. Moet eerst betaalbaar worden. 1TB is inmiddels wel de standaard denk ik.

Ja.
SSD gaat nog wel even duren denk ik. Moet eerst betaalbaar worden. 1TB is inmiddels wel de standaard denk ik.

Ja, ik hoop ook dat de sata schijven goedkoper worden, heb nu maar 320GB intern en eentje van 500GB extern, wil graag wat meer.
SSD hoeft voor mij ook nog even niet, sata vind ik eigenlijk snel genoeg.

Dat we tzt naar 1gb kaarten gaan ok...daar moeten we in mee.

Maar ik kijk ook nog wel even naar wat de ts aan rest voor een systeem heeft.En wat de wensen zijn qua games.
Een moderne game(en noem ze mij maar eens die 1gb aan videogeheugen vragen??) Kan de ts tzt toch niet spelen.Dan zal zij hele systeem weer aangepast moeten worden.En ga dan nu niet zeggen:ja maar dan kan die de kaart meenenem:neen want voor zo'n kaart is nu geen budget.;)

Klopt. Enige spel dat ik even kan bedenken is GTA IV maar dat gaat sowieso niet echt lekker op die kaart. Op mijn HD5850 doet ie ook al moeilijk. Dat spel heeft mooie graphics maar er zitten zoveel bugs in :confused:

Klopt. Enige spel dat ik even kan bedenken is GTA IV maar dat gaat sowieso niet echt lekker op die kaart. Op mijn HD5850 doet ie ook al moeilijk. Dat spel heeft mooie graphics maar er zitten zoveel bugs in :confused:

Als die op je 5850 het niet goed doet...
Dat is een topkaart, dus dan eist dat spel veelt te veel.
Of als je het echt wilt spelen, moet je kaarten in crossfire gaan zetten (2 kaarten aan elkaar).

Als die op je 5850 het niet goed doet...
Dat is een topkaart, dus dan eist dat spel veelt te veel.
Of als je het echt wilt spelen, moet je kaarten in crossfire gaan zetten (2 kaarten aan elkaar).

Hij hapert wel is. GTA IV is gewoon een spel vol met technische fouten.

Hij hapert wel is. GTA IV is gewoon een spel vol met technische fouten.

Ja, dan ligt het gewoon aan het spel, niet aan de videokaart.
Dan moet je gaan hopen op een nieuwe versie van GTA waarin geen of minder technische fouten zitten.

Ik ben GTA inmiddels wel weer zat. Tijd voor een nieuwe free roaming game waar niet alles draait om wapens en geweld;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan