videocontroller (VGA-compatibel)

Status
Niet open voor verdere reacties.

b0rntokill

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2009
hey,

Nadat ik mijn mijn pc helemaal opnieuw heb geinstalleerd heb ik een probleem met mijn videokaart.
als ik via hardware videocontroller (VGA-compatibel) wil installeren gaat alles goed. Als ik op voltooien klik dan gaat me beeldscherm opeens uit en staat er "no signal" terwijl de computer nog steeds aan is :S. Dus ik druk de pc dan uit en start hem weer opnieuw en dan valt mijn beeldscherm weer uit. Hetzelfde gebeurt als ik naar de Nvidia site ga en mijn drivers installeer dan valt me beeldscherm ook uit.

Ik heb een Nvidia geforce 6700xl video kaart.

kan iemand me helpen?

thx

Goedenavond,

Welkom op Helpmij,

Heb je de moederbord driver ook opnieuw geinstalleerd?

Goedenavond,

Welkom op Helpmij,

Heb je de moederbord driver ook opnieuw geinstalleerd?

Ik zou het niet weten ik heb gewoon C schijf geformateert en ik heb trouwens die moederbord drivers al geinstalleert net.

Hoi,

Leuke zin weet ik niet en dan heb ze net geinstalleerd trouwens hoe kan dat als je geen beeld hebt heb je wel beeld kijk eens bij apparaatbeheer of daar nog vreemde tekens staan

Hoi,

Leuke zin weet ik niet en dan heb ze net geinstalleerd trouwens hoe kan dat als je geen beeld hebt heb je wel beeld kijk eens bij apparaatbeheer of daar nog vreemde tekens staan

nee ik heb geen beeld als ik mijn drivers installeer via hardware. Dan gaat mijn beeldscherm uit na de installatie.. terwijl mijn pc gewoon aan is:confused:
maar als ik dan opnieuw opstart heb ik weer gewoon normaal beeld. En er staat een uitroepteken bij mijn videokaart.

Hoi,,

Neem aan dat je deze hebt geprobeerd

Ik heb hem net geinstalleert maar er staat nog steeds een uitroepteken in apparaatbeheer.
Dus ik heb hem net weer geprobeert te installeren maar na de installatie geeft die aan: "Er is een fout opgetreden tijdens het installeren van dit apparaat"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan