Laptop valt uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.

tjoll

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2007
Hallo,

Ik heb sinds 2 jaar een laptop het is een Toshiba Satellite A200.

Ik heb het probleem sinds ik windows 7 heb geinstalleerd. De computer doet alles gewoon naar behoren maar nadat ik hem optil om hem op mijn schoot te zetten valt de computer uit. Het scherm wordt zwart de muis en toetsenbord doen het niet meer (het lampje van de optische muis valt ook uit)
Het lampje van de voeding blijft ook gewoon branden dus moet ik hem nog handmatig uitzetten door de aan/uit knopje in te drukken.
Na het aanzetten moet ik de opstartherstel uitvoeren en dit werkt ook niet om het probleem te verhelpen.
Ook heb ik veilige modus al geprobeerd maar het probleem blijft zich voordoen.

Oververhitting kan het niet zijn want de CPU (core1 en2 ) ongeveer 55-60 graden
HHD: 31 graden

Rapport Computer:

Bijlage

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Hoi,

Als het alleen gebeurt bij het oppakken gebeurt lijkt mij dat er ergens eens een slecht contact zit maar waar zou ik zo ook niet durven zeggen.

Dankje voor je reactie!

daar zat ik zelf ook aan te denken.
Maar wat ik nog niet heb vermeld is dat ik namelijk hetzelfde probleem had op mijn eigen computer (geen laptop). Dit is gewoon een fuijtsu siemens ook met windows 7.
Ik had dus dezelfde problemen na de installatie van W7. Na 3000565,58 keer opstartherstel te hebben gedaan is dit probleem verholpen. Maar het is nog niet gelukt bij de laptop.

Ik wilde eerst zeker zijn van andere alternatieven voordat ik hem wegbreng.

Met Vriendelijke Groet,
Mitchel

Hoi,

Dan lijkt mij dat het niet het zelfde klacht is al de andere pc

Hoi,

Dan lijkt mij dat het niet het zelfde klacht is al de andere pc

Je hebt wel gelijk, maar er gebeurt in principe hetzelfde...
ik kan alleen die andere niet op me schoot zetten :D:p hihih

Hoi,

Als je niet beweegt gebeurt er toch niet en bij de ander gebeurt terwijl je hem niet beweegt dus daarom denk sterk aan een los contact

Hoi,

Als je niet beweegt gebeurt er toch niet en bij de ander gebeurt terwijl je hem niet beweegt dus daarom denk sterk aan een los contact

Bedankt voor je hulp:)
Ik ga hem wel even naar de computerzaak brengen.

Met Vriendelijke Groet,
Mitchel

Hoi,

Zou hem vanavond wel laten draaien ter controle en dan af en toe ook eens oppakken om te testen dan weet je het pas zeker,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan