Hallo,
Ik heb sinds 2 jaar een laptop het is een Toshiba Satellite A200.
Ik heb het probleem sinds ik windows 7 heb geinstalleerd. De computer doet alles gewoon naar behoren maar nadat ik hem optil om hem op mijn schoot te zetten valt de computer uit. Het scherm wordt zwart de muis en toetsenbord doen het niet meer (het lampje van de optische muis valt ook uit)
Het lampje van de voeding blijft ook gewoon branden dus moet ik hem nog handmatig uitzetten door de aan/uit knopje in te drukken.
Na het aanzetten moet ik de opstartherstel uitvoeren en dit werkt ook niet om het probleem te verhelpen.
Ook heb ik veilige modus al geprobeerd maar het probleem blijft zich voordoen.
Oververhitting kan het niet zijn want de CPU (core1 en2 ) ongeveer 55-60 graden
HHD: 31 graden
Rapport Computer:
Bijlage
Ik heb sinds 2 jaar een laptop het is een Toshiba Satellite A200.
Ik heb het probleem sinds ik windows 7 heb geinstalleerd. De computer doet alles gewoon naar behoren maar nadat ik hem optil om hem op mijn schoot te zetten valt de computer uit. Het scherm wordt zwart de muis en toetsenbord doen het niet meer (het lampje van de optische muis valt ook uit)
Het lampje van de voeding blijft ook gewoon branden dus moet ik hem nog handmatig uitzetten door de aan/uit knopje in te drukken.
Na het aanzetten moet ik de opstartherstel uitvoeren en dit werkt ook niet om het probleem te verhelpen.
Ook heb ik veilige modus al geprobeerd maar het probleem blijft zich voordoen.
Oververhitting kan het niet zijn want de CPU (core1 en2 ) ongeveer 55-60 graden
HHD: 31 graden
Rapport Computer:
Bijlage
Bijlagen
Laatst bewerkt: