Video_ts

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeevje2

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2009
Hey,

Ik heb net een film gedownload. Maar het zijn VIDEO_TS bestanden.
Ik wil het graag op een DVD-R branden, zodat ik het op mijn DVD Speler kan kijken.
Maar hoe doe ik dat?
Ik heb Nero 9.
En 1 VIDEO_TS is een Menu, waaruit je kan kiezen uit 4 verschillende versie's. Maar ik wil het met Menu en al branden, zodat het net origineel lijkt.
Hoe doe ik dat?

Alvast bedankt!

Grtz,
Jeevje

Bij NeroStartSmart naar Rippen en Branden gaan. Dan klikken op Videoschijf branden. Vervolgens klik je op DVD VIDEO bestanden. Daar importeer je de bestanden en Nero doet de rest!

Succes:thumb:

Moet er ondertiteling bij trouwens ? Als de bestanden als VIDEO_TS gedownload zijn dan heb je best kans dat daar geen Nederlandse ondertitels bij zitten.

Werkt het afspelen niet ? Want dat is wel de enige manier om een DVD video te branden met nero :p
Zo doe ik het ook altijd en zo werkt het ook.
Waar heb je 'm gedownload?

Ik heb het gedownload via magniet.org
Met het programma: uTorrent.exe

Laatst bewerkt door een moderator:
Kun je er een .avi versie van vinden ?
De meeste ( eigenlijk alle ) films die ik via torrents donwload zijn altijd .avi of .mkv
Ik vind het nogal apart. Misschien kun je een .avi versie vinden en die branden ?

Kun je er een .avi versie van vinden ?
De meeste ( eigenlijk alle ) films die ik via torrents donwload zijn altijd .avi of .mkv
Ik vind het nogal apart. Misschien kun je een .avi versie vinden en die branden ?

Moet TS wel een dvd speler hebben die DivX ondersteunt, anders heeft hij er niets aan natuurlijk!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan