geen geluid op internet!!! heeeellluup aub!

Status
Niet open voor verdere reacties.

ricky2000

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2009
hallo, ik heb laatst vista service pack 2 geinstalleerd op me vista home premium hp laptop.
en daarna had me pc helemaal geen geluid meer! de volgende dag (vandaag 31-12-09)
deed het geluid van spellen en de media player het wel, maar geluid van youtube filmpjes en internet niet!!!!:eek:

nu heb ik van alles nagekeken en gecheckt, en alles staat aangevinkt bij en internet opties enz. en de hardware dingen, alles staat aangevinkt...

enig idee?? aub zo snel mogelijk, alvast bedankt en nog een fijne jaarwisseling!!!!:thumb:

In Windows 7 kun je in de taakbalk bij het geluidsicoontje de geluidsmixer openen. Je kunt dan het geluid van IE harder en zachter zetten. Of dit bij Vista ook zo gaat weet ik niet meer zeker.

In Windows 7 kun je in de taakbalk bij het geluidsicoontje de geluidsmixer openen. Je kunt dan het geluid van IE harder en zachter zetten. Of dit bij Vista ook zo gaat weet ik niet meer zeker.

bedankt voor je antwoord, maar dat heb ik allang geprobeerd, je kunt bij vista ook gemakkelijk in de geluidsmixer komen, en ik had dat geluid ook helemaal aangezet, aub iemand help!:confused::thumb:

Ik heb het zelfde probleem maar bij mij doet ie het nog steeds niet

Ik gebruik FF

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan