Internet probleem Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kruiwagen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 jan 2010
Hallo,

Ik heb laatst Windows 7 op mijn laptop geïnstalleerd, echter krijg ik geen internet. Hij ziet de verbinding wel, maar blijft steken op 'geen internettoegang'.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt,
Kruiwagen

Misschien moet je eerst eens wat meer vertellen:
Welke router, draadloze adapter, welke foutmelding, wordt het wachtwoord niet geaccepteerd.

heb je de juiste drivers geinstalleerd

Krijg je als je met een draad verbind wel internet etc.

Wat gebeurt er als je de toetsencombinatie FN + F2 tegelijk indrukt??

Hallo,

Router: Belkin f5d7230-4

Van de adapters staan er drie bij apparaatbeheer, ik weet niet welke er bedoeld wordt dus geef ik ze alle drie maar:

Adapter: Intel(R) Wifi Link 5100 AGN
Microsoft Virtual Wifi Miniport Adapter
Realtek RTL8168C(P) Family PCI-E Gigabit Ethernet NIC (NDIS 6.0)

Foutmelding: geen, hij geeft geen specifieke foutmelding. Het enige wat hij zegt is dat hij verbonden is met het netwerk, maar dat hij geen internettoegang heeft.

Drivers heb ik geïnstalleerd, echter weet ik niet of het de goede waren en welke drivers ik allemaal moet installeren.

Als ik hem niet draadloos verbind komt er een andere foutmelding, maar aangezien ik de laptop draadloos wil gebruiken hoef ik hier verder niet op in te gaan neem ik aan, tenzij iemand met die informatie kan achterhalen wat er aan de hand is met het draadloze systeem.

Groet,
Kruiwagen

Is er dan een andere FN-toetskombinatie die het lannetwerk start?

Jawel, maar daar ligt het niet aan.

Ik heb op internet verscheidene mensen gezien met hetzelfde probleem, echter heb ik nog geen oplossing gevonden.

Nog wat meer info:
Dit staat er bij 'Status van Draadloze netwerkverbinding':

IPv4-verbindingsmogelijkheden: Geen internettoegang
IPv6-verbindingsmogelijkheden: Geen netwerktoegang

Groet,
Kruiwagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan