Headset doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

2meterPeter

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 dec 2009
Beste mensen,

Ik heb al sinds lange tijd een headset in gebruik, maar sinds kort doet hij het niet....de koptelefoon doet het wel, maar als ik er doorheen praat komt er geen geluid over...
Ik dacht eerst dat het aan de headset lag, maar na een nieuwe te hebben gekocht heb ik hetzelfde probleem nog steeds. Ik heb van alles geprobeerd bij de geluidsinstellingen, maar nog tevergeefs.
Weten jullie misschien iets wat zou kunnen helpen?
Mijn geluidskaart: VIA VT8237A/8251 High Definition Audio Controller
Alvast bedankt!

mvg,

Peter Kooijmans uit Deventer

Vista of XP?
Ben je er zeker van dat het aan de instellingen zou moeten liggen? Is de mic niet defect??
Wellicht staat het geluid van je mic. uit.
Soms moet je ver zoeken om naar de instelling van je microfoon te gaan.

Kijk anders es bij bureauaccessoires / geluidsrecorder of je mic het daar wel doet?!

Vista of XP?
Ben je er zeker van dat het aan de instellingen zou moeten liggen? Is de mic niet defect??
Wellicht staat het geluid van je mic. uit.
Soms moet je ver zoeken om naar de instelling van je microfoon te gaan.

Kijk anders es bij bureauaccessoires / geluidsrecorder of je mic het daar wel doet?!

Bedankt voor je reactie.
Ik heb windows XP. Ik weet wel zeker dat het aan de instellingen of geluidskaart ergens moet liggen, want ik heb net een nieuwe mic gekocht. Ik heb bij instellingen gekeken, hij staat op SoundMAX HD Audio I. De microfoon staat geselecteerd en geluid voluit.
Bij de geluidsrecorder gebeurd er niks als ik opneem en keihard loop te schreeuwen :P

Hoi,

Wazig, is het een usb of normale aansluiting??
En welke geluidsiconen staan er rechtsonder in je taakbalk??

Hoi,

Wazig, is het een usb of normale aansluiting??
En welke geluidsiconen staan er rechtsonder in je taakbalk??

De headset heeft een normale aansluiting.
Ik heb geen geluidsiconen rechtsonderin staan....zou het kunnen dat ik juiste drivers niet heb ofzo?

grtz

Dan zou je sowieso moeten controleren of de mic. in de juiste ingang zit (DUH haha).

Waar heb jij dan bij geluidsinstellingen gekeken? Via configuratiescherm neem ik aan??
Onder je configuratiemenu zit ook een icoon voor geluid (daar kun je aangeven of je het icoon in je taakbalk wilt laten aangeven trouwens).

Je kan idd kijken of je de drivers moet updaten. Je weet hoe je dit moet doen?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan