Driver geluidskaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Latias

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2006
Hallo,

ik heb windows XP Home Edition op mijn computer gezet, maar nu heb ik een driver nodig om geluid te hebben
Ik heb met een programma gekeken naar mijn kaarten en mijn geluidskaart is:
Intel 82801EB.
Ik heb al diverse drivers gedownload maar om een of andere reden werkt het niet.
Weet iemand welke driver ik moet hebben?

Merk pc?

Zo ja, dan staan al je drivers op de website van de fabrikant.

Hallo,

ik heb windows XP Home Edition op mijn computer gezet, maar nu heb ik een driver nodig om geluid te hebben
Ik heb met een programma gekeken naar mijn kaarten en mijn geluidskaart is:
Intel 82801EB.
Ik heb al diverse drivers gedownload maar om een of andere reden werkt het niet.
Weet iemand welke driver ik moet hebben?

Eerst de chipset drivers installeren, de pc opnieuw opstarten en dan pas de audiodrivers instaleren

Oke, bedankt. Maar hoe weet ik nou welke uit de lijst ik moet hebben?
Bij chipsets heb ik gewoon de eerste in de lijst geinstalleerd, maar welke audio driver moet ik kiezen?

Wel knap dat iedereen hier zomaar drivers andviseert zonder te weten om welke pc/moederbord het gaat

Wel knap dat iedereen hier zomaar drivers andviseert zonder te weten om welke pc/moederbord het gaat

Mee eens, vandaar ook mijn vraag, merk en type pc...en de opmerking dat de drivers te vinden zijn op de website van de fabrikant.

En waar staat dat het een Dell is? Zomaar een driver aanraden kan natuurlijk never.

Ik geloof dat de computer grotendeels uit één kaart bestaat. Daar zitten alle ingangen van de kabels ook op aangesloten..

naamloosco.png

Dit is zijn PC ;)
Zie hier: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?p=3133317#post3133317

Laatst bewerkt:
@lita en mrmuric
Het was em toevallig wel!
Ik weet wel wat ik doe, ik adviseer wel op basis van iets ;)

Dan ben je waarschijnlijk 1 van de weinigen die daarvoor een ander topic uitspit! Maar goed gevonden! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan