beste processor voor gamen

• Onderwerp starter Onderwerp starter DimKo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DimKo

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2009
hoi!
ik zoek een processor die geschikt is voor gamen, en dan een intel processor he.
wat zou een goeie zijn.
prijs maakt niet uit.
;)

Budgetbewust: i5 750
i7 860
Toekomstklaar: i7 920/930
Extreem (zinloos :P): i7 975

wooow!
wist niet eens dat er zulke dure processoren zijn!:eek:
oke, opnieuw mijn vraag, prijs maakt wel uit:p
wat zou een goeie zijn tussen deze: pentium d, dual core, core 2 duo, pentium 4 etc.

wooow!
wist niet eens dat er zulke dure processoren zijn!:eek:
oke, opnieuw mijn vraag, prijs maakt wel uit:p
wat zou een goeie zijn tussen deze: pentium d, dual core, core 2 duo, pentium 4 etc.

Zeg er wel even bij op welk moederbord het moet, anders wordt het een zinloos verhaal, zoals in je andere topic

Hoi,

Dan zou ik voor de I7 920 gaan (heb hem trouwens) .
Sorry zie net dat je al een moederbord hebt dan zou je inderdaad de keuze van Mrmusic kunnen doen

Laatst bewerkt:
Aardig, maar stuk minder dan de E6600.

Trouwens, hoe ziet de rest van je pc er uit, welke videokaart, hoeveel geheugen?

videokaart: MSI Geforce 8600GT
Moederbord: Asrock 775Twins-HDTV
Voeding: 500W
Geheugen: 4GB HP DDR2
HDD: 250GB
Windows 7 Ultimate 64bit.
mijn basisscore, (vind ik leuk om te vertellen) 6,4
nog meer?
o, ja, Ik heb er nu een Pentium 4 processor in zitten. met 3,8 GHz. Op zich gaat dit ook goed met gamen, alleen de reden om een andere processor te halen is omdat ik bezig ben met een tweede computer in elkaar zetten, en daar wil ik dan tijdelijk de processor die ik nu heb in zetten, en voor de computer die ik nu gebruik, wil ik dan een betere processor.

Laatst bewerkt:
moet je boven kijken, heb bericht aangepast,

Laatst bewerkt:
videokaart: MSI Geforce 8600GT
Moederbord: Asrock 775Twins-HDTV
Voeding: 500W
Geheugen: 4GB HP DDR2
HDD: 250GB
Windows 7 Ultimate 64bit.
mijn basisscore, (vind ik leuk om te vertellen) 6,4
nog meer?
o, ja, Ik heb er nu een Pentium 4 processor in zitten. met 3,8 GHz. Op zich gaat dit ook goed met gamen, alleen de reden om een andere processor te halen is omdat ik bezig ben met een tweede computer in elkaar zetten, en daar wil ik dan tijdelijk de processor die ik nu heb in zetten, en voor de computer die ik nu gebruik, wil ik dan een betere processor.
niet?::p

Ik hou het dan toch op een E6600 iets in die koers, in ieder geval de E6XXX serie

oke, bedankt iedereen!
dan zoek ik in die richting:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan