Battlefield 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

jamesbond008

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2009
Hallo iedereen.

Ik heb een probleem met Battlefield 2, als ik het opstart dan kom ik eerst bij een zwart
scherm en daarna op het bureaublad.

Ram: 1024
Videokaart: Intel(R) 82945G Express Chipset Family 128mb
processor: Intel(R) Pentium(R) Dual 2.00Ghz

Groeten james

Zo te zien is je videokaart niet sterk genoeg...

Hoi...

Je videokaart voldoet niet aan de eisen van de game,De 128mb van je kaart tenopzichte van je hoesje is niet alles zeggend.
De chipset wordt gewoonweg nietiondersteundt.

Systeemeisen
Minimale Systeemeisen:
CPU: 1.7 GHz
RAM: 512 MB
Videokaart: nVidia GeForce FX 5700, ATI Radeon 8500 of de ATI Radeon 9500met 128 MB RAM

Aanbevolen Systeemeisen:
CPU: 2.4 GHz
RAM: 1 GB
Videokaart: met minstens 256 MB RAM

Videokaarten:

Battlefield 2 kan alleen gespeeld worden met de volgende videokaarten:

Radeon X700 (PCI-E)
Radeon X600 (PCI-E)
GeForce 6600 (PCI-E)
GeForce PCX 5900 (PCI-Ee)
GeForce 5800 Series (AGP)
ATI Radeon X800 XT Platinum Edition
ATI Radeon X800 PRO
ATI Radeon 9800 Series
ATI Radeon 9600 Series
ATI Radeon 9550 (RV350LX)
ATI Radeon 9500 / 9700 Series
ATI Radeon 8500 Series
ATI Radeon X300 Series
nVidia GeForce 6800 Ultra
nVidia GeForce 6800 GT
nVidia GeForce 6800
nVidia GeForce FX 5950 Series
nVidia GeForce FX 5900 Series
nVidia GeForce FX 5700 Series

Laatst bewerkt:
Zoals?

Hier rest niets anders dan of het spel terug brengen of een neiuwe videokaart aan te schaffen en wellicht ook een nieuwe voeding.

Hoe ziet de rest van je pc eruit kwa hardware?

ja hier heb je het;

moederbord: P5GC-MX/1333
Ram: 1024 mb
Geluidskaart: Realtek HD Audio output directX9
Processor: Intel(R) Pentium(R) Dual CPU E2180 @ 2.00GHz
systeem:Windows xp S-pack 2
Chipset: Intel i945G/GZ
kweet niet of de bios nodig is maar ja doe hem wel: American Megatrends Inc.

Tja, persoonlijk zou ik dan nu het spel gaan terug brengen. Als je al een videokaart aan zou schaffen om dit te kunnen spelen en je wilt daarna nog nieuwere games doen, zit je alweer met het probleem dat dan de overige hardware niet gaat voldoen.

Ik denk niet dat de zwakheid van de videokaart hier iets mee te maken heeft, het zou kunnen, maar lijkt me onwaarschijnlijk.

Ik had ditzelfde ook bij een andere PC, zijn videokaart werd ook niet ondersteund. Na het downloaden van de nieuwste videokaart drivers werkte het wel.

Als het spel dan werkt, dan werkt het niet soepel misschien zelfs niet als alle instellingen op low staan.

Eens:thumb:

om nu vanwege 1 game daarom te investeren.
Maar goed ..die keuze ligt bij de ts;)

@acerm100: als een game geen ondestteuning geeft aan bepaalde chipsets kan je drivers updaten wat je wilt maar dat gaat nie werken nie....

De ondersteunde chipset op de verpakking zegt vaak niet veel, ik spreek uit ervaring, op een andere niet ondersteunde videokaart werkte het toch ook!? Op de mijne ook, deze is veel nieuwe en staat niet bij de ondersteunde types maar werkt wel.

Wat als de een game bijv shader 3.0 verreist.De kaart bezit dat niet dan gaat echt niet werken.
ook in dit geval ben ik 99.9% zeker dat een driver update(en zoveel updates zijn er niet voor deze chip.laatste in 2007)niet gaat werken.Jij mag wat mij betreft die overige 0.1% procent hebben.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan