Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hallo
Ik heb net een nieuwe PC gekocht met win 7. Kan ik Norton antivirus 2007 op Windows 7 instaleren of krijg ik moeilijkheden?
Alvast bedankt
Hoi !
Ehhhhhhh.......2010 is 4 dagen oud !
Dus deze 4 dagen is Norton de beste..????
Zou kunnen, maar never nooit op mijn laptop/PC's.
Greetz,
Harry.
Ik weet niet of mijn licentie verlopen is maar tot een paar manden geleden kond ik het wel op mijn vorige pc (Windows XP) wel instaleren en gebruiken. Ik wilde niet meer geld uitgeven aan mijn pc want vorige week heb ik meer dan genoeg uitgegeven maar vandaag heb ik geinformeerd en ze zeiden dat Norton security system 2010 40 euro kost dus misschien ga ik hem toch aanschaffen.Ik denk dat Windows 7 geen compabiliteits problemen gaat geven. Maar wat ik wel denk is dat Norton 2007 erg oud is. Er zijn tenslotte al veel nieuwe virussen en trojaanse paarden bijgekomen.
Is trouwens je licentie niet allang verlopen?
Greetzz,
Timo
Excuses was even uit het oog verloren dat het om versie 2007 ging. Dan is misschien avg toch een beter alternatief. Want ik denk niet dat je NIS 2010 voor 40 euro vindt hoor. Reken maar op een 70 euro.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.