Kijk eens of er een toets vastzit, zoals de END-toets, een Ctrl-toets of een Shift-toets.
Daarnaast zou het kunnen dat een of andere invoegtoepassing of opstart-macro voor het gedrag verantwoordelijk is. Start (nadat je gecheckt hebt dat er geen toetsen vastzitten) Excel eens met de Ctrl-toets vastgehouden. Er wordt dan gevraagd of je Excel in Veilige modus wilt opstarten. Geef daar Ja op en kijk of je het probleem dan ook hebt.
PS: Excel kun je nog afsluiten door Ctrl-Alt-Del toetscombinatie te gebruiken, Taakbeheer te starten en dan in het tabblad Toepassingen (of evt. in het tabblad Processen, als het via Toepassingen niet lukt) Excel af te sluiten.
Succes,
Tijs.
even wat extra info van mijn zoon... hier komt hij..
ik heb het volgende al uitgevoerd...
F8..
Profwiz.exe gerunned om settings van excel terug te zetten...
Andere muis,
Geen hangende toets op het toetsenbord..
Volledig office (+ alle resten in documents en settings verwijderd) + register doorgespit en alle office keys verwijderd..
hierna was het probleem er nogsteeds en werd ik boos..
toen heb ik alle data van me moeder gebackupped...
Haar hele PC ge fdisk'ed en opnieuw vanaf scratch geinstalled...
office geinstalleerd... probleem is er weer...
office SP3 geinstalled.. probleem is er nogsteeds..
owja.. ik heb excel ook gestart met de /safe switch...
ook geen resultaat
er zijn meer mensen die dit probleem hebben .. bij meerdere mensen werkt het na een reboot weer even echter hier blijft het terug komen.. zelfs na een volledige reinstall...
ik heb haar oude laptop gekregen.. dus ik ga nog verderzoeken.. mocht ik een oplossing vinden dan zal ik hem hier posten.
Mvg Paul