Vista niet legitiem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toppertje19

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2009
Hallo,
Ik heb al een hele tijd een Acer PC met windows vista, maar sinds kort krijg ik de melding dat Windows Vista niet legitiem is, en rechtsoner in beeld staat het volgende:
Windows Vista (TM)
Build 6002
Dit exeplaar van Windows is niet legitiem

Terwijl ik deze Pc heb gekocht terwijl vista er al op zat.
Nou heb ik natuurlijk al wat onderzoek naar gedaan en het blijkt vaker voor te komen, er is zelfs door microsoft zelf een oplossing gegeven, namelijk Hier.

Maar als ik vervolgens download wat er halverwege die pagina staat krijg ik de melding: De update geldt niet voor uw systeem.

Ook heb ik nog een andere oplossing gevonden, namelijk hier. Maar als ik links op Windows Valideren heb geklikt komt er te staan:
Validatie onvolledig
De validatieservice kan niet vaststellen of dit exemplaar van Windows legitiem is.

Wat moet ik nu?
Alvast bedankt

Hallo,
Ik heb al een hele tijd een Acer PC met windows vista, maar sinds kort krijg ik de melding dat Windows Vista niet legitiem is, en rechtsoner in beeld staat het volgende:
Windows Vista (TM)
Build 6002
Dit exeplaar van Windows is niet legitiem

Terwijl ik deze Pc heb gekocht terwijl vista er al op zat.
Nou heb ik natuurlijk al wat onderzoek naar gedaan en het blijkt vaker voor te komen, er is zelfs door microsoft zelf een oplossing gegeven, namelijk Hier.

Maar als ik vervolgens download wat er halverwege die pagina staat krijg ik de melding: De update geldt niet voor uw systeem.

Ook heb ik nog een andere oplossing gevonden, namelijk hier. Maar als ik links op Windows Valideren heb geklikt komt er te staan:
Validatie onvolledig
De validatieservice kan niet vaststellen of dit exemplaar van Windows legitiem is.

Wat moet ik nu?
Alvast bedankt

Als het allemaal niet lukt met die oplossingen van microsoft, dan kun je het beste of teruggaan naar de winkel of contact opnemen met microsoft:thumb:

vista niet legtiem.

Jij hebt waarschijnlijk een OEM versie,en die is niet legitiem.
wordt bij Microsoft bevestigt.
Google eens ,en vul in Windows Vista niet legitiem.
dan zie je daar de melding van Microsoft.

Laatst bewerkt:
Waarom zou een OEM versie niet legitiem zijn? Die gebruik ik zelf ook, en een OEM versie is (op de pc waar hij hoort) 100% legaal.
Lijkt me eerder een foutje van MS. Even naar hun bellen en het verhaal uitleggen, dan kunnen zij het meestal oplossen ;)

Het heeft ook vanaf het begin gewerkt hoor, laatst stratte ik mijn PC op en toen kwam dat er ineens voor, heel apart.

Het stond er al op toen ik de pc voor het eerst had opgestart, dus de febrikant heeft het voorgeinstalleerd.

Oja, welk telefoonnummer zou ik moeten bellen? Gewoon MS nederland?

vista niet legitiem.

Tja, heeft bij mij ook altijd gewerkt.
Dus was even ondoordacht.
Stond toch op Google.
Ja, gewoon MS bellen.
Heb je er wel een code bij?
Anders kijken ze wel in je pc.

Tja, heeft bij mij ook altijd gewerkt.
Dus was even ondoordacht.
Stond toch op Google.
Ja, gewoon MS bellen.
Heb je er wel een code bij?
Anders kijken ze wel in je pc.

Nee, want het was al voorgeinstalleerd, daarom is er denk ik ook geen code bij.

Kan je dit niet activeren via telefoon? Het nummer is gratis.
Als je op "nu activeren" klikt, heb je die optie daar normaal tussen staan. Zorg er voor dat je uw Windows KEy bij de hand hebt, en bellen maar...
5 minuutjes werk.

succes!

Het is al opgelost, ik vond de productcode op de zijkant van mijn PC, die heb ik ingevuld en nu werkt het weer.

Bedankt voor de hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan