Nieuwe laptop maakt wel verbinding met Router maar doet het niet goed ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

chantal4191

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2008
Hoi,

Heb zojuist een nieuwe laptop aangeschaft en wil graag op deze laptop films ed downloaden.

Nou kan ik gewoon verbinding maken met onze router dmv de sleutel via het netwerk centrum, dat werkt allemaal prima maar zodra ik een film oid wil downloaden dan gooit hij internet er van af :confused:
Ik moet dan de stekker van de router er weer uithalen om verbinding te kunnen krijgen met internet ...

Dit doet hij alleen maar als ik dingen wil downloaden via een mijn download progje.. Ben ook veranderd van download progje omdat ik dacht dat het daar aan lag maar het maakt niet uit welk progje het is ik blijf die zelfde fout krijgen... Voor de rest kan ik gewoon zonder problemen internetten...

Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen ?

Gelet op de complete inhoud van je bericht is het eerste en enige dat mij zo 1,2,3 te binnen schiet:

hoe zit 't met je algemene Windows beveiligingsinstellingen (inc. eventuele virus / antispyware tooltjes)? Staat één van de instellingen mogelijk (te) hoog?
Heb je al verschillende downloads geprobeerd, ook van Microsoft, bijv. Windows update?
Als dat namelijk goed gaat zou je ook nog kunnen denken aan een rechtstreekse bedreiging in die ene file die je probeert te downloaden.
Tot slot: is het download path binnen dat downloadtooltje wel goed ingesteld? Wordt mogelijk verwezen naar een niet bestaande locatie?

Laatst bewerkt:
Poorten geblokkeerd op uw router?

Zoals reeds gezegd: Probeer eens iets te downloaden van Microsoft of zo...

succes

Bedankt voor de tips ..

Ik heb verschillende torrents geprobeerd te downloaden maar niets werkt ..

Wel kan ik als ik bv iets wil installeren direct op mijn computer ( denk aan bv msn oid ) wat dus niet via het download progje hoeft zonder problemen downloaden ... Ieder progje / film / muziek oid wat via het download progje moet krijg ik dit probleem ...

snap er niets van ...

Poorten geblokkeerd op uw router?

Zoals reeds gezegd: Probeer eens iets te downloaden van Microsoft of zo...

succes

Maar als de poorten zijn geblokkeerd dan moet ik toch zowieso geen verbinding met internet kunnen krijgen ?? Of zie ik het verkeerd ??

Ben een leek hoor met computers dus als ik wat stoms zeg :p

Waarmee de conclusie dus kennelijk wordt dat er niets met de machine en / of je internetverbindingen aan de hand is en er slechts iets niet goed is of staat ingeregeld van dat downloadtooltje.

Maar als de poorten zijn geblokkeerd dan moet ik toch zowieso geen verbinding met internet kunnen krijgen ?? Of zie ik het verkeerd ??

hallo chantal,
nee dat zie je heel goed :D.

Het lijkt er op dat een programma of eventuele instellingen op de router de verbinding verbreekt zodra je gebruik maakt van een specifieke poort op je computer/router.

wat je zou kunnen doen is even kijken in je download programma of je daar een andere poort kan instellen waar hij van download en dan in de router de poort open zetten als het goed is staat het in de handleiding hoe je dit kan doen.

Succes er mee :thumb:

Ik bedoel dat er een specifieke poort, dewelke dat prog gebruikt, geblokkeerd kan zijn...
Als al uw poorten geblokkeerd zijn kan je idd niet op het internet.

Ik bedoel dat er een specifieke poort, dewelke dat prog gebruikt, geblokkeerd kan zijn...
Als al uw poorten geblokkeerd zijn kan je idd niet op het internet.

Bedoelde het ook niet ***lig he ;)

Ben jullie dankbaar dat jullie willen helpen :D

Ga eens kijken naar de poorten in het download progje .. Als me dat al gaat lukken hahahah

iig bedankt

Bedoelde het ook niet ***lig he ;)

Ben jullie dankbaar dat jullie willen helpen :D

Ga eens kijken naar de poorten in het download progje .. Als me dat al gaat lukken hahahah

iig bedankt

Wij nemen dat ook zo niet op hoor. Wij zijn al blij dat je hier vragen komt stellen!

Ik wilde even zeggen dat het me dankzij jullie tips is gelukt om te kunnen downloaden op mijn nieuwe laptop ..

het heeft even geduurd maar ach ben ook maar een vrouw ;)

Dus bij deze Bedankt !!! :thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan