Nieuwe router

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stinuz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jun 2003
Hoihoi, ik heb net nieuw internet besteld ne vandaag het pakketje ontvangen maar ik heb nog een nieuwe router nodig. De snelheid is 120Mbps down dus ik dacht aan een vlotte router zoals de Wireless 300N XR Gigabit Gaming Router WL-308.

Maar hoe zit het nou met draadloos internet? Mijn ouders werken met macintosh laptops en ik heb geen idee of ze met hun wireless-ontvangers wel verbinding kunnen maken met deze router? Ik las ergens dat dat iets te maken had met N of G ontvangers o.i.d.?

Dus, weet iemand of deze router geschikt is zodat ook mijn ouders gewoon draadloos kunnen internetten? :thumb:

jah hoor jou ouders kunnen gerust internetten op deze router zou me verbazen als dit niet het geval was

Heb jij 120MB/s internet dan zal het zeker moeten lukken tenzij de Macbooks geen N type hebben

Hmm.. dat moet ik uitvogelen hoe ik dat kan checken :confused:

Heb jij 120MB/s internet dan zal het zeker moeten lukken tenzij de Macbooks geen N type hebben

Dat heeft er niks mee te maken, de sitecom die je wil kopen is backwards compatibel. Dus die kan ook met lagere standaards overweg.

Ah perfect :D Dan denk ik dat ik hem nu met een veilig gevoel kan bestellen :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan