1 cartridge in printer (ipv 2)?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Fro
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Fro

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 jan 2010
Een hele simpele, wellicht domme vraag:

Kun je ook 1 cartridge in een printer stoppen waar er normaal gesproken 2 inzitten (een kleur en een zwartwit), of werkt de printer dan niet?

Welkom op helpmij.nl!

Beste Fro,

Als het goed is, kun je elke cartridge apart vervangen, maar als het goed is zitten er meer dan 2 cartridges in, zwart, blauw, geel, roze, soms nog meer.

En domme vragen bestaan niet! Wel domme antwoorden!

Beste R15,

Dankje voor je antwoord! De reden waarom ik het vraag, is dat ik een printer heb zonder een enkele cartridge. Ik hoef alleen maar zwartwit te printen, en vroeg me daarom af of het kopen van 1 zwartwit cartridge ook voldoende zou zijn, zonder dus ook de kleurencartrigdes te plaatsen. Kan dat?

Beste R15,

Dankje voor je antwoord! De reden waarom ik het vraag, is dat ik een printer heb zonder een enkele cartridge. Ik hoef alleen maar zwartwit te printen, en vroeg me daarom af of het kopen van 1 zwartwit cartridge ook voldoende zou zijn, zonder dus ook de kleurencartrigdes te plaatsen. Kan dat?

Dat kan, maar dan moeten er wel kleurencartridges in zitten, met een opgeladen chip, het maakt dan niet uit, als er niet meer zo veel in de kleurencartridges zitten, als er maar opgeladen chipjes zijn voor de kleurencartridges!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan