• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Commandbutton zweefend maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Atwist

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 jan 2006
Besturingssysteem
Wndows 11
Office versie
2016
Hallo forumleden,

Heb nog 1 vraag voor vandaag.

Is het mogelijk om een commandbutton zweefeend te maken dit zie je veel bij website's
Met deze knop kan de formulier invuller informatie opvragen dit formulier is 20 pagina's lang en moet gescrold worden.
Het zou dus mooi zijn dat de commandbutton op een vaste plek in het scherm blijft staan (dus niet vast in het formulier)
Heb al gekeken bij de eigenschap van de button maar daar kan ik niet vinden.

Hallo forumleden,

Heb nog 1 vraag voor vandaag.

Is het mogelijk om een commandbutton zweefeend te maken dit zie je veel bij website's
Met deze knop kan de formulier invuller informatie opvragen dit formulier is 20 pagina's lang en moet gescrold worden.
Het zou dus mooi zijn dat de commandbutton op een vaste plek in het scherm blijft staan (dus niet vast in het formulier)
Heb al gekeken bij de eigenschap van de button maar daar kan ik niet vinden.

Het zou zo kunnen.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Bijlagen

Beste Roncancio,

Dit is percies wat ik zoek:D:thumb:

@ Trucker10

Bedank voor het mee denken, maar dat van Roncancio is wat ik zoek.

Mijn dank is groot.

Hallo, ook ik was toevallig hiernaar op zoek, maar bij aanklikken dan de cursor naar A1???
Wie o wie.
GR Rosa.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan