Vraagje downloaden via nieuwsgroepen

Status
Niet open voor verdere reacties.
de m2ts zover ik weet. Maar The KMplayer kan dit in ieder geval niet, VLC moet je even bekijken. Anders zou je nog kunnen proberen een image/iso te maken van de bestanden en die te mounten mocht het direct afspelen niet werken.
Dit is juist de reden dat de meeste blue-ray films geripped worden en omgezet worden naar een ander formaat.

de m2ts zover ik weet. Maar The KMplayer kan dit in ieder geval niet, VLC moet je even bekijken. Anders zou je nog kunnen proberen een image/iso te maken van de bestanden en die te mounten mocht het direct afspelen niet werken.
Dit is juist de reden dat de meeste blue-ray films geripped worden en omgezet worden naar een ander formaat.

Ah juist.. en dit probleem heb je alleen bij blu-ray films? Is er een tutorial o.i.d. van hoe je een iso bestand daarvan maakt?

iso maken kan dacht ik met Nero, brander wordt dan de image recorder i.p.v. je echte brander. En anders kan het altijd nog met ImgBurn.

Die problemen zullen minder gespeeld hebben als we HDDVD hadden gehad vanwege het bestandsformaat.
Bij Blu-ray light het aan het m2ts formaat ik dacht dat daar licenties voor betaald moesten worden om af te spelen, iets wat een gratis speler dus niet kan bieden. Dan zou je PowerDVD kunnen proberen. Die heeft een Blu-ray versie die ook m2ts zou moeten kunnen.

iso maken kan dacht ik met Nero, brander wordt dan de image recorder i.p.v. je echte brander. En anders kan het altijd nog met ImgBurn.

Die problemen zullen minder gespeeld hebben als we HDDVD hadden gehad vanwege het bestandsformaat.
Bij Blu-ray light het aan het m2ts formaat ik dacht dat daar licenties voor betaald moesten worden om af te spelen, iets wat een gratis speler dus niet kan bieden. Dan zou je PowerDVD kunnen proberen. Die heeft een Blu-ray versie die ook m2ts zou moeten kunnen.

Ik heb inmiddels Powerdvd geinstalleerd, maar die kan ook de film niet spelen volgens mij..
Als ik overigens bij HD kijk (bij ftd) dan zie ik dat 90% van de HD films blu-ray is.. dus dat word dan wel een probleem:confused:

Dat het gepost wordt onder de BD tag hoeft niet te betekenen dat het allemaal letterlijke rips zijn van de disc. Een MKV kan Blu-ray als bron hebben, deze wordt ook als Blu-ray gespot.

Dat het gepost wordt onder de BD tag hoeft niet te betekenen dat het allemaal letterlijke rips zijn van de disc. Een MKV kan Blu-ray als bron hebben, deze wordt ook als Blu-ray gespot.

Dan weet ik echter nog niet hoe ik deze kan openen :o

Heb je geprobeerd om van de bestanden een iso te maken. De iso mounten met virtual clonedrive of daemon tools, en dan proberen af te spelen in PowerDVD.

Heb je geprobeerd om van de bestanden een iso te maken. De iso mounten met virtual clonedrive of daemon tools, en dan proberen af te spelen in PowerDVD.

Dat lukt niet, want ik heb geen NERO.. Ik heb net een non hd film gedownload van 6 Gig, deze kan ik wel gewoon openen in VLC Player. Dit is een screentje met de bestanden die (volgens mij) belangrijk zijn.

http://i49.tinypic.com/az88b9.jpg

Het zijn wel VLC bestanden, maar toch pakt hij ze niet..

Hmm dat is apart.
Maar zoals ik eerder al had gepost je kunt met ImgBurn (gratis) ook iso's maken.

Hmm dat is apart.
Maar zoals ik eerder al had gepost je kunt met ImgBurn (gratis) ook iso's maken.

Heb 't inmiddels gedownload, vervolgens klik ik op Create image file from folder. Welke moet ik dan allemaal selecteren?

Edit: Heb een tutorial gevonden, 't is gelukt. Als ik 'm nou mount dan staat er bij powerdvd bijvoorbeeld dat het een 'unknow format' is..
Met vlc player kan ik 'm nog steeds niet openen.. Ik heb geen idee wat ik moet doen nu.. Is dit zo met alle blu ray bestanden?

Edit2: Als ik bij binsearch zoek en er staat in het rood 24234/24232 betekent dit toch dat er 2 bestanden missen? Kan ik 'm dan wel gewoon downloaden en kijken (door de quickpar bestanden?)

Laatst bewerkt:
In dit geval zijn er teveel blocks gepost, waarschijnlijk een storing tijdens het uploaden waardoor een aantal blocks dubbel zijn gepost. Geen probleem dus. Als het er te weinig waren geweest was het inderdaad gerepareerd door het uitvoeren van de PAR2 bestanden.
Voor de image zou ik alle mappen selecteren die bij de disc horen. :)

Anders zal ik zelf ook wel even kijken.

EDIT:
Had je de berichten onder de post al gelezen ???

Hier ook verschillende HD players op de PC geprobeert maar het formaat wordt niet ondersteund, welke player of codecs werken wel??
mijn oplossing
heb (met ImgBurn) een ISO gemaakt
deze mounten met VirtualCloneDrive
door AnyDVD HD de beveiling omzeilen
Afspelen met PowerDVD 9

heeft wat moeite gekost maar weer wat geleerd !!!
Tsja, jullie zijn de enigen niet:

MPC HC: "cannot render the file" (dat is pure m2ts playback, moet altijd lukken))
ArcSoft TMT kan 'm niet laden
BDInfo: "an error occured while scanning the stream file 00000.m2ts. Disc might be copy protected or damaged"

Jammer
Disc might be copy protected
DIT IS DE UNCUT VERSION
Je moet de key verwyderen of gewoon (alle bestanden) als data branden-
op een BD-25 Disk.
Ligt dus gewoon aan de disc, daarom staan de berichtjes onder de post. :P

Laatst bewerkt:
In dit geval zijn er teveel blocks gepost, waarschijnlijk een storing tijdens het uploaden waardoor een aantal blocks dubbel zijn gepost. Geen probleem dus. Als het er te weinig waren geweest was het inderdaad gerepareerd door het uitvoeren van de PAR2 bestanden.
Voor de image zou ik alle mappen selecteren die bij de disc horen. :)

Anders zal ik zelf ook wel even kijken.

EDIT:
Had je de berichten onder de post al gelezen ???

Ligt dus gewoon aan de disc, daarom staan de berichtjes onder de post. :P

oh haha xD Ik had dat al wel gelezen, maar ikk dacht dat er toch ergens een oplossing moest zijn.. ik kon er niet uithalen dat er geen oplossing was xD sorry!

Ik heb nou een film op internet gevonden, helemaal compleet. maar als ik hem wil downloaden staat er 'article not found' .. server enzo is goed ingesteld. wat kan ik hieraan doen?

Wellicht te oud voor jouw payserver ?
Groep niet ondersteund ?

Wellicht te oud voor jouw payserver ?
Groep niet ondersteund ?

Ja dat zal 't zijn.. Nou voorlopig mijn laatste vraag. Ik krijg nu de melding download limiet bereikt. Ik heb hier wat info over opgezocht (heb ziggo) en nu blijkt dat ik de rest van de maand niks meer kan downloaden.

Is er een manier om dit te omzeilen? (en zoja, wat is de goedkoopste xD)

Dan moet je over naar een payserver. Enkele waar ik zelf bekend mee ben:
Eweka
XS News
Hitnews
NewsXS

Je moet voor jezelf bekijken welke de goedkoopste is, let er wel op dat je nooit sneller kunt downloaden dan dat je Internet abo van Ziggo toestaat.

Dan moet je over naar een payserver. Enkele waar ik zelf bekend mee ben:
Eweka
XS News
Hitnews
NewsXS

Je moet voor jezelf bekijken welke de goedkoopste is, let er wel op dat je nooit sneller kunt downloaden dan dat je Internet abo van Ziggo toestaat.

maar hij zal dus wel iets snseller donwloaden?... en ik heb een payserver nodig waarmee ik onbeperkt kan downloaden.. kan dat?

Payservers zoals Eweka hebben geen download limiet.

News2Use is een geweldige payserver met ook nog eens 450+ dagen retentie. Gebruik er zelf een 120MB abbo op mijn 6MB verbinding:D

(account heb ik gekregen van een posting team dus daarom :)

Dat is lekker zonde van het geld.
120Mbit terwijl je maar een 6Mbit lijn hebt, het overige geld mag je ook maandelijks op mijn girorekening storten :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan