DVD-brander leest alleen cd's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeffrey282

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2009
Hallo mede-forummers,

het lijkt wel alsof ik steeds meer problemen met mijn computer krijg.

Nadat ik gisteren nog een aantal dingen op dvd had gezet, zonder problemen, merkte ik opeens dat mijn brander kuren had. Wanneer ik een audio cd wilde laden, was dit geen enkel probleem, maar wanneer ik een dvd wilde laden, gaf deze aan leeg te zijn. Ook wanneer het om dvd's uit de winkel ging.

Dus ik dacht, ach het zal wel oudheid zijn. Toevallig had ik nog ergens een brandertje liggen, deze ingebouwd en natuurlijk correct opgelost.

Maar ik heb het probleem nog steeds..

Wanneer jullie specs nodig hebben van beide branders, hoor ik dit graag.

Mvg,

Jeffrey

Controleer eens of dat, wat je gisteren op DVD hebt gezet, vandaag nog leesbaar is. Volgens mij gebruikt een brander voor het lezen en schrijven van DVD's een andere laserdiode dan voor CD's. Dus meestaal werkt het andere nog, indien het eerste al kapot is.

Weet je zeker, dat de nieuwe brander ook een DVD brander is? Dat moet dan op de la staan.

Misschien is het nieuwe brander ook een overleden brander. :shocked:

Controleer eens of dat, wat je gisteren op DVD hebt gezet, vandaag nog leesbaar is. Volgens mij gebruikt een brander voor het lezen en schrijven van DVD's een andere laserdiode dan voor CD's. Dus meestaal werkt het andere nog, indien het eerste al kapot is.

Weet je zeker, dat de nieuwe brander ook een DVD brander is? Dat moet dan op de la staan.

Misschien is het nieuwe brander ook een overleden brander. :shocked:[/QUOTE

Heb ik gecontroleerd, ik heb tot een bepaald ding alles nog kunnen lezen, daarna niet meer.

Het zijn beide combidrivers.. en met allebei goede ervaring tot dusver..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan