Hoe krijg ik een nieuw IP adres?!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjaak93

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2008
Heeyy,, mijn broertje heeft op mijn pc San Andreas gespeeld en nu ben ik gebanned uit mijn favoriete server :( Nu dacht ik als ik op de een of andere manier een nieuw IP adres aan kan vragen dat ik weer kan spelen :) Of omzeilen ofzoiets. Ik heb Ziggo, misschien dat dat belangrijk is om te weten ;). Zou iemand mij alstublieft kunnen helpen want ik vind dit echt zeer vervelend :(.

Bij voorbaat dank,
Sjaak

Ik krijg bij Ziggo meestal 1x per jaar een nieuw ip adres
Dus het verstandigst is dat je de beheerder van de server probeerd uit te leggen wat er aan de hand is.

Ik krijg bij Ziggo meestal 1x per jaar een nieuw ip adres
Dus het verstandigst is dat je de beheerder van de server probeerd uit te leggen wat er aan de hand is.

Dat heeft vrij weinig zin denk ik. Ik zal het in ieder geval proberen.

9 van de 10 keer gaat het niet lukken, of je moet je mac gaan spoofen maar dat is tegen de regels van je ISP in.

Je kan e.v.t contact opnemen met je ISP

1. Server forums: Requesting IP-unban

2. ISP betekent dus Internet Service Provider... Als je de regels van je ISP gaat overtreden ben je echt illegaal bezig.

3. Als je op een of andere manier nog op je server zou komen,, ben je aan het ban-evaden, kun je ook gebannt voor worden etc.

Dus naar forums gaan en vragen of ze IP willen unbannen maar je broertjes' account gebannt willen laten.
En een wachtwoord zetten op je GTA samp map...

Topic stamt uit 2010, redelijk gedateert dus. Deze gaat op slot. Is trouwens de tweede topic die je omhoog kickt en gedateert is. Voordat je reageert graag even opletten op de datum. Zie hiervoor de huisregels.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan