map verwijderen lukt niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

harypjotr

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2008
Hallo,

Ik heb een aantal oude mappen op mijn ftp host staan, die ik er graag af wil hebben.
Als ik de bestanden eraf probeer te halen krijg ik een fout melding.

Iemand enig idee hoe ik die mappen eraf kan halen?

Groetjes,

Bijlagen

• foutmelding.jpg
    foutmelding.jpg
    29,9 KB · Weergaven: 183
Proberen eigenaar te worden. rechtermuisknop op de map --> beveiliging. Grootte kans dat dit niet lukt, dus dan maar proberen de eigenaar op-te-sporen.

kan map niet verwijderen

Hallo heb net hetzelfde probleem. Een lege map op de webruimte kan niet verwijdert worden. Hebt U inmiddels het probleem kunnen oplossen? Zoja wat kan ik doen? Zie in bijlage welke error ik krijg als ik de map wil verwijderen.

Dank bij voorbaat.

Phil

Bijlagen

• Clip.jpg
    Clip.jpg
    80,1 KB · Weergaven: 109
Heb je alle files in de map al gedelete?
Anders kan het meestal niet.

:cool:

Map is leeg

Hallo Peter, map is leeg, kan niet leger zijn:) Bij het zoeken naar een oplossing zag ik dat dit een probleem is die regelmatig voorvalt bij elke server. Zou prachtig zijn indien dit kan opgelost worden. Hebt U een idee hoe ik rechtstreeks op de server kom zonder FTP?

Dank bij voorbaat.

Kun je ook rechts op de map klikken en dan bestandsrechten/bestandsattributen/eigenschappen/chmod of zoiets (ik weet niet welk ftp programma je hebt, dus dat is een beetje gissen). Kun je dan de map zetten op chmod 777 (oftewel alles lezen/schrijven/uitvoeren). Als dat gewijzigd is nogmaals proberen de map te verwijderen.

map nog niet verwijdert.

Zette alles op lezen/shrijven/uitvoeren maar kan nog altijd niet verwijderen zie afbeelding. Gebruik AceFTP.:(

Bijlagen

• Clip_2.jpg
    Clip_2.jpg
    45,5 KB · Weergaven: 126
merkwaardig... het enige wat ik kan bedenken is dat er wellicht bestanden inzitten waarvoor je niet gerechtigd bent om ze te zien, maar waardoor je dus de voor jou lege map niet mag verwijderen.
Ik zou er eens een mailtje aan de provider/hoster van de ftp site aan wagen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan