Ik loop een beetje vast op het volgende:
Voor een interne applicatie wil ik paar dingen automatisch laten invullen.
Ik heb een tabel met leeftijden en daarbij een nieuw (Kolom A) en een oud tarief (Kolom B).
Nu zou ik graag willen, dat wanneer ik de geboortedatum invul, Excel automatisch het verschil
weergeeft tussen de tarieven die corrensponderen met zijn leeftijd op dit moment.
Zie bijlage.
Ik ben inmiddels zo ver dat ik automatisch de leeftijd van vandaag kan uitrekenen door de
geboortedatum in te vullen.
Maar nu de rest nog...
Voor een interne applicatie wil ik paar dingen automatisch laten invullen.
Ik heb een tabel met leeftijden en daarbij een nieuw (Kolom A) en een oud tarief (Kolom B).
Nu zou ik graag willen, dat wanneer ik de geboortedatum invul, Excel automatisch het verschil
weergeeft tussen de tarieven die corrensponderen met zijn leeftijd op dit moment.
Zie bijlage.
Ik ben inmiddels zo ver dat ik automatisch de leeftijd van vandaag kan uitrekenen door de
geboortedatum in te vullen.
Maar nu de rest nog...
