is de 512 MB ATI® Radeon™ HD 4350 grafische kaart goed?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dyjomy

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2008
hallo wij willen een computer kopen maar deze grafische kaart zit er in: 512 MB ATI® Radeon™ HD 4350 is deze goed genoeg om sims 3 mee te spelen ?

mvg groeten Dyjomy;)

sims doet het wel maar niet op hoogste kwaliteit
hij zal soepel draaien als de instellingen op medium staan

Hoi,

Je zou voor 60€ meer een gt 220 erin kunnen zetten wordt het wat makkelijker met sims, maar echt een topper is het niet maar je zal ook een bepaald budget hebben

Hoi,

Je zou voor 60€ meer een gt 220 erin kunnen zetten wordt het wat makkelijker met sims, maar echt een topper is het niet maar je zal ook een bepaald budget hebben
ja inderdaat ik heb maar 600 ik ben 13 dus en me ouder betalen ook de helft:P:D
dus daarom maar sims 3 zal hij wel op medium goed kunnen spelen sims 3 dan hea;)

Hoi,

Ja als het alleen om de sims gaat dan wel maar de spellen worden alleen maar zwaarder .
Ik begrijp dat je dus ook monitor etc nodig hebt?

Laatst bewerkt:
Hoi,

Dat is dan mooi meegenomen succes met de aankoop. Maar kan je geen deal met je ouders maken dat ze de helft bij blijven passen spaar je nog en door naar bv 400€ en dan je ouders ook 400€ dan wordt het alweer wat aantrekkelijker voor :D:D:D

Hoi,

Dat is dan mooi meegenomen succes met de aankoop. Maar kan je geen deal met je ouders maken dat ze de helft bij blijven passen spaar je nog en door naar bv 400€ en dan je ouders ook 400€ dan wordt het alweer wat aantrekkelijker voor :D:D:D
ja dat kan wel
maar ik den k dat ik toch voor deze ga maar het blijkt dat hij het toch beter aan kan toch ???:P

Hoi,

Ja dat is zo gaf alleen maar een hint hoor, begrijp dat je hem graag wil hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan