Laptop buget 900-1000 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

vince14

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2008
Hallo,

Graag heb ik hulp bij het kiezen van een laptop. Zelf heb ik al een leuk ding gezien op alternate.nl KLIK
Deze laptop is neem ik aan goed genoeg om via HDMI een blue ray bestand op een tv af te spelen? Ook viel me op dat deze laptop een zeer goede processor heeft.
Zelf heb ik al Windows 7 Ultimate 32 & 64 bit om op de laptop te zetten. Weet iemand nog een betere/goedkopere. Buget is ±900 euro zonder blueray speler en ±1000 euro met bueray speler. En hij moet blueray via hdmi af kunnen spelen op een tv van 40inch.

Met vriendelijke groet,

Laatst bewerkt:
Goedenavond,

Je link werkt niet neem aan dat het deze is.
Ennja dat dat moet hij wel kunnen maar koop je hem alleen maar voor film af te spelen?

Goedenavond,

Je link werkt niet neem aan dat het deze is.
Ennja dat dat moet hij wel kunnen maar koop je hem alleen maar voor film af te spelen?

URL gefixt, en inderdaad die ja.

Maar ik koop hem natuurlijk niet alleen voor films af te spelen, ook gewoon internetten word etc. Maar niet echt voor de hele zware games.

Hoi,

Dan denk ik dat je niet zo dure hoeft maar ja is je eigen keus natuurlijk.
je wilt een blu-ray speler er in want die maakt het wel wat duurder natuurlijk

Hoi,

Dan denk ik dat je niet zo dure hoeft maar ja is je eigen keus natuurlijk.
je wilt een blu-ray speler er in want die maakt het wel wat duurder natuurlijk

Hou er van als die goed snel werkt enz.
En blue-ray speler hoeft niet persee, maar me vraag is meer van is er een betere te vinden voor dit geld?

Hoi,

Zelf heb ik sinds kort deze zelfde prijsklasse en moet zeggen ben er meer als tevreden over

Inderdaad wel een net dingetje en die zal het toch ook wel volledig doen op een 40 inch beeldscherm?

En aan wat voor een laptop dacht je dan voor alleen vloeiend video's af te spelen op een tv van 40 inch via hdmi en verder een beetje textverwerken enzo?

Ik ben denk dan toch van plan om voor die VGN-FW51JF/H van je te gaan, maar hoe kan je dat op je tv afspelen dan. Want dan sluit ik hem op hdmi gaan, maar het geluid gaat dan toch niet mee? Er zit ook een jack audio in op me tv, maar werkt dat tegelijk?

Bijlagen

• 18012010641.jpg
    18012010641.jpg
    94,5 KB · Weergaven: 32
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan