Hp Pavilion d600

Status
Niet open voor verdere reacties.

tiemod

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2009
Ik heb dus een aantal jaren een Hp pavilion d600 gekocht.. Nu heb ik de afgelopen tijd best veel last om internet gelijk op me latop te krijgen. Soms lukt het om gelijk internet te hebben. Maar moet soms ook een aantal handelingen doen om internet op me laptop te krijgen. Wie kan mij helpen. Of weet iemand een update voor dit probleem?

extra uitleg aub: heb je interne internetconnector of moet je een usb stick / een uitbreidingskaart insteken, welk merk is je draadloze internetrouter, heb je wel de juiste drivers geinstalleerd voor de draadloze internetconnector? is alles wel goed ingesteld, ... ???

extra uitleg aub: heb je interne internetconnector of moet je een usb stick / een uitbreidingskaart insteken, welk merk is je draadloze internetrouter, heb je wel de juiste drivers geinstalleerd voor de draadloze internetconnector? is alles wel goed ingesteld, ... ???
Ik hoef geen usb stick erin te stoppen.. En waar kan ik vinden wat voor merk het is ?

zal het wel een ingebouwde Wlan kaart zijn. is crappy stuff -_-
overweeg anders eens om een Wlan adapter te kopen van het merk van je Wlan router. (tenzij die ook crappy stuff is ^^)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan