laptop valt uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Emily14

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
pff kword helemaal gek van mn laptop.
Hij valt namelijk op sommige momenten uit. en als ik hem weer wil opstarten, dan duurt het een tijd voordat ie weer aan is.
Laptopkoeler heb ik al, dus aan de warmte ligt het niet. hij voelt ook helemaal niet zo warm.
mijn vriendin had het erover dat ik hem uit moet spuiten. dat zou ook een oorzaak kunnen zijn , want aan de onderkant zie je wel dat ie vies is.
iemand een idee of het miss. iets anders is?
hij is nog niet zo oud, heb hem pas sinds juli 2009

Je kan de laptop even uitspuiten met compessielucht. Wellicht dat er wat stof in zit.

Krijg je verder foutmeldingen als het OS geladen is?

Waar kan ik dat kopen dan om hem uit te spuiten? ;p

krijg geen foutmeldingen. maar als ie uitgevallen is, en ik hem weer aandruk, dan valt ie na een paar seconden weer uit.
en als ie t uiteindelijk doet, dan gaat ie opstartherstel doen. soms doet ie het meteen als t opstartherstel klaar is, en soms moet ik daarna nog een keer opstartherstel doen, omdat ie dan daarna weer uitgevallen is

enne, NOOIT je laptop uitblazen met een compressor, wel uitZUIGEN met een stofzuiger, want door het met een compressor uit te blazen, kan je je moederbord en scherm beschadigen, wat onherstelbare schade oplevert.

Je kan in de betere elektronikazaak een busje perslucht kopen. Ik zal in verband met statische oplading geen compressor gebruiken. Heb je het probleem ook indien de laptop op netvoeding draait?:thumb:

ja ik heb dit probleem ook als ie op de netvoeding draait.

en hij is nie twarm, heb er al een laptopkoeler onderzitten en hij is maar een heel klein beetje warm.
dus daaraan ligt t niet

Dat wil nog niet alles zeggen dan kan hij nog best te warm worden.

Heb je geen virus oid dat steeds je computer opnieuw opstart?

Dan zou ik toch maar de hardware tempratuur bekijken in de BIOS of speedfan installeren en kijken wat voor tempratuur het aangeeft.

Je zou anders ook Veilige Modus van windows kunnen proberen.

Tijdens het opstarten van de computer de F8 toets paar keer indrukken

Wanneer hij vies van binnen is of verstopt kan dat er voor zorgen dat het te warm wordt.

Dus dat kan heel goed dat hij vol stof zit

ooh okee,
en hoe moet k dat eruit krijgen? ;p
ik hoorde iets over met zn spuitbus ofzo
of stofzuiger
maar iemand anders zei weertegen mij dat t slecht is als je het met een stofzuiger doet

Openschroeven en geen schroef kwijt raken. Fans blokkeren, dat ze niet kunnen spinnen. Uitblasen met perslucht uit een busje. Dichtschroefen. Anders de computerboer laten doen.:thumb:

Openschroeven en geen schroef kwijt raken. Fans blokkeren, dat ze niet kunnen spinnen. Uitblasen met perslucht uit een busje. Dichtschroefen. Anders de computerboer laten doen.:thumb:

uitzuigen met handstofzuigertje, niet met busje perslucht, zo'n busje perslucht kan je laptop beschadigen, terwijl een stofzuiger dat niet doet.

oh maar wij hebben geen handstofzuiger ;p
kan een gewone stofzuiger ook maar datje dan alleen met die slang zegmaar uitzuigt?

uitzuigen met handstofzuigertje, niet met busje perslucht, zo'n busje perslucht kan je laptop beschadigen, terwijl een stofzuiger dat niet doet.

Daar zijn de meningen over verschillend in verband met statische oplading. Je kan met de ene of andere methode zowel je laptop schoon krijgen en werkend houden, of schoon krijgen en kapot maken...

maar
kan ik het nou wel of niet met een stofzuiger doen?
ik wil namelijk niet dt ik mijn laptop kapot maak:p

Volgens mij kan de zuigmond van de stofzuiger zich statisch opladen, en dan mag je niet bij je geheugenmodule komen. Maar indien je 5mm afstand houdt verwacht ik geen problemen. Wel de fans blokkeren, anders spinnen ze rond en induceren een spanning in de laptop, en dat wil je niet. Duidelijk genoeg?:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan