Tv»laptop 7-pins

• Onderwerp starter Onderwerp starter michiel117
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

michiel117

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een tv waar ik mijn laptop op aan kan sluiten.
Op mijn laptop zit een 7pins aansluiting op mijn laptop en heb een ATI radeon 9000
Is er iemand die weet hoe ik de beste qualiteit kan krijgen op mijn tv? Welke kabels heb ik er voor nodig? En welke aansluitingen op de tv geven de beste qualiteit ik heb al een beetje onderzoek gedaan maar ik kom er nog niet achter wat nou het beste beeld geeft.
volgensmij zit er een SVH-S aansluiting op mijn laptop.

Alvast bedankt!

Michiel Wopereis

Mmmh..

Ik denk dat ik kan helpen als ik weet of er een blauwe(VGA) aansluiting is, kijk maar even op google en zoek naar vga.
Als die ook op de tv/of beeldscherm zit dan moet dat kunnen, het zou ook kunnen dat er een hdmi aanluiting in zit http://www.jdr.com/interact/..%5Cimages%5Cproducts%5CC%5Ccbl-hdmi-mm.jpg
Waar deze in zou kunnen, je zou ook je laptop merk/nummer vertellen, dan wil ik zelf wel even google'n.
Een SVH-S is volgens mij niet veel gebruikt, ik denk dat een vga of een HDMI aansluiting het best haalbaar is.
ik heb zelf mijn tv op mijn pc via een VGA, alleen omdat mijn pc geen HDMI aansluiting heeft.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik kan helpen als ik weet of er een blauwe(vga) aansluiting is, kijk maar even op google en zoek naar vga.
Als die ook op de tv/of
Waar deze in zou kunnen, je zou ook je laptop merk/nummer vertellen, dan wil ik zelf wel even google'n.
MVG Chris

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld met blauwe vga maar ik heb een Dell latitude D600

Wat hij bedoelt, is de type aansluiting die waarschijnlijk aan je pc/klaptop zit.

volgensmij heb ik een : http://www.s-video.nl/nl/pg_9.html

7 pins Din uitgang lijkt op S-video maar heeft 7of 9 pinnen. Dit is geen standaard,
wat voor kabeltje heb ik dan nodig naar de tv toe ?

Laatst bewerkt door een moderator:
idd probleempjes.

volgens mij heeft de ATI radeon 9000 een vga en zo'n grote witte(ben de naam even kwijt)
maar dit is voor de pc, op de laptop zoek ik wel even op.:thumb:

Gevonden!!!

spec.pdf
Hier heb ik gevonden dat de laptop een mogelijkheid heeft om naar tv te gaan (2e beeldscherm, of een dubbel scherm) waarschijnlijk via de 7-pins din aansluiting.
Als het niet lukt of verder een vraag heb, vraag gerust verder.
Zorg er uiteraad voor dat je tv de zeflde aansluiting heeft(male or female)
Misschien kan er ook wel een schakeling tussen twee verschillende soorten gebruikt worden. Ik zit nu op school dus ik kom vanavond pas weer online, Dan kan ik je vast wel verder helpen, ik moet maar even wat doen. Ookal word dit later mijn beroep dus ik leer er alleen maar van: Bedankt:p

Lijkt mij beste oplossing

Omdat ik gezien heb dat de laptop waarvan jij in het bezit bent een VGA aansluiting hebt, en op de tv die wil kopen ook een VGA aansluiting zit, zal ik dit adviseren, het is een zeer helder.
ik heb even een screenshot van mijn situatie op partyflock gezet ik gebruik dat acount toch niet, zo kan je even zien dat dat er redelijk uit ziet(p.s. mijn achtergrond is slechte kwaliteit omdat mijn tv 2500 nog wat bij 1440 is, hij rekt het plaatje dus enorm ver uit.
kijk maar even.
Succes verder, en anders even aan de verkoper van de televisie vragen, zij helpen u ook erg graag.
75077964.jpg

Omdat ik gezien heb dat de laptop waarvan jij in het bezit bent een VGA a
Succes verder, en anders even aan de verkoper van de televisie vragen, zij helpen u ook erg graag.

Hoi bedankt voor je hulp alleen met z'n vga kabel heb je geen audio :(
of te wel als je een film aan het kijken bent op je tv heb je geen geluid ik heb al een aantal vragen gesteld aan allekabels.nl zij zeggen dat ik dit kabeltje nodig heb:

http://www.allekabels.nl/na/0/1054802/7-pens-Laptop-Kabel.html

Toen heb ik gevraag of je 7pins aansluiting naar de tv via 3x Tulp Female. of dat werkt als je tv geen S-video ondersteund hierop antwoordenden ze : ''Ik wet helaas niet zeker of de composiet aansluiting werkt op uw tv. vaak wel maar niet altijd.''

Hier heb ik dus niets aan want dan heb ik zo dat kabeltje gekocht voor 8 eurie maar dan weet ik niet eens Ckr of hij het doet :P

Weet jij of iemand anders of dit werkt als je tv geen S-video ondersteund

Avb Michiel Wopereis:thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
uhu

Toen heb ik gevraag of je 7pins aansluiting naar de tv via 3x Tulp Female. of dat werkt als je tv geen S-video ondersteund hierop antwoordenden ze : ''Ik wet helaas niet zeker of de composiet aansluiting werkt op uw tv. vaak wel maar niet altijd.''

Hier heb ik dus niets aan want dan heb ik zo dat kabeltje gekocht voor 8 eurie maar dan weet ik niet eens Ckr of hij het doet :P

ja zeker, als jij die tv neemt die je hiervoor hebt aangegeven kan dit heel goed staat in de specs van de zelfde site
(http://www.kieskeurig.nl/lcd_televisie/lg/32lg3000/specificaties/277220/)
(componentuitgang)

hallo ,

ik heb uiteindelijk voor een 7oins s-video naar 3 composiet gegaan ,
ik heb ze alle 3 aangesloten op de tv maar ik krijg alleen audio geen video,
ook word de tv niet herkend in mijn videokaart...

enig idee waar dit aan ligt?

Michiel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan