• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Calculatie: naam vullen met waarde

Status
Niet open voor verdere reacties.

wimven

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2009
Ik heb een aantal ingevulde cellen geselecteerd in een calculatiebestand en een naam gegeven. Als de naam aangeklikt wordt maak ik de cellen leeg met delete om de volgende calculatie te starten.
Hoe kan ik op dat moment die cellen gevuld krijgen met een "-"

Alvast bedankt.

Ik heb een aantal ingevulde cellen geselecteerd in een calculatiebestand en een naam gegeven. Als de naam aangeklikt wordt maak ik de cellen leeg met delete om de volgende calculatie te starten.
Hoe kan ik op dat moment die cellen gevuld krijgen met een "-"

Alvast bedankt.

Sub test()

Range("rangenaam") = "-"

end sub

Laatst bewerkt:
Bedankt Jacques,

Het is gelukt alleen heb ik een ander probleempje merk ik nu; velden met een waarde moeten leeg of 0 worden en alleen de tekstvelden moeten "-" krijgen. Heb je ook de oplossing hiervoor?

Bedankt Jacques,

Het is gelukt alleen heb ik een ander probleempje merk ik nu; velden met een waarde moeten leeg of 0 worden en alleen de tekstvelden moeten "-" krijgen. Heb je ook de oplossing hiervoor?

Als je me mijn glazen bol even aangeeft, OF een voorbeeld bestandje post misschien wel :D

Bedankt Jacques.

Ik heb het door het te splitsen in twee namen - één voor de numerieke cellen en één voor de tekstcellen - als volgt opgelost:

Sub invulvelden_leegmaken()
Range("Leeg_nul") = "0"
Range("Leeg_min") = "-"
End Sub

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan