Hotswap en windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat is balen, onder xp werkte het veilloos.

moet ik voor dat raid nog andere drivers installeren ?

Gr Mark

Wat voor chipset heb je? NVidia?

Dan moet je namelijk even een hotfix downloaden.

Greetzz,
Timo

Heb je een merk computer of een zelfbouw? bij merkcomputer geef je ons het merk en type door.

bij een zelfbouw run je het programma "HWinfo32". Dat installeer je en voer je uit. als het opstart laat het meteen een summary zien. Kijk daar aan de rechterkant bij chipset.

Greetzz,
Timo

Heb je een merk computer of een zelfbouw? bij merkcomputer geef je ons het merk en type door.

bij een zelfbouw run je het programma "HWinfo32". Dat installeer je en voer je uit. als het opstart laat het meteen een summary zien. Kijk daar aan de rechterkant bij chipset.

Greetzz,
Timo

Zelfbouw offcoure :):)

Zal als ik thuis ben even dat programma draaien en dan laten weten.

Gr Mark

Greetzz,
Timo

Hierbij de bijla met de printscreen !

Gr Mark

Bijlagen

• Untitled.png
    Untitled.png
    99,2 KB · Weergaven: 25
Hallo Allen,

Ik heb het voor elkaar :) ik heb gewoon wat geprobeerd en weet echter niet echt hoe het nu is opgelost !

Echter heb ik nog wel een ander probleempje !

Bij de hard disk zit een programma genaamt "57xx SteelVine Manager".

Hiermee controlleer je normaal of de mirroring goed werkt (kun je zien hoe vol beide schijfen zijn etc etc)

Echter, als ik dat programma opstart krijg ik de volgende foutmelding: "The GUI is not connected to a server, so unable to refresh"

Hoe kan ik dit oplossen ?

Groeten,
Mark

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan