Zeer trage internetverbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

SebastiaanPaff

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2006
Hallo,

Ik heb al sinds een jaar of 4 draadloos internet, in het begin woonde we in een kleiner huis, en hadden toen al last van een zeer trage verbinding. In de loop van 4 jaar zijn we verhuisd naar een groter huis, en is het probleem alleen nog maar groter. De verbinding kan elk moment redelijk snel zijn, maar van de hak op de tak kan je opeens weer 10 minuten wachtten totdat de pagina geladen is.

We hebben beneden de modem staan en op de overloop nog vorig jaar een versterker geplaatst. We hebben gewoon op elke computer een goede signaal sterkte.

Een youtube filmpje kan er snel al 15 minuten over doen om te laden, en de wat zwaardere sites gaat hij ook bij over zijn nek.

Ook heb ik al met de provider gebeld, en het enige wat ze kunnen doen is een nieuwe router opsturen, verbinding is getest en we hebben geen storingen op ons signaal.
Wat kan ik doen om dit te verbeteren voor eens en voor altijd?

Hoi,

Doen wat je provider voorstelt: nieuwe router op laten sturen (je zult overigens wel kabelmodem bedoelen .... tóch?)

Hoi,

Doen wat je provider voorstelt: nieuwe router op laten sturen (je zult overigens wel kabelmodem bedoelen .... tóch?)

We hebben een kabelmodem, met daarop een router.
Het telefoongesprek heb ik al een tijd geleden gehad met me provider, en ik weet niet meer zeker of het om een modem of router ging..

Ik heb uit een eerdere vraag begrepen dat je het helemaal had opgelost door een kabelverbinding?

Ik heb uit een eerdere vraag begrepen dat je het helemaal had opgelost door een kabelverbinding?

Dat is uiteindelijk niet gelukt, ik had 2 devolo kastjes. Maar mijn stroomnetwerk heeft verschillende groepen, waardoor het niet goed functioneert.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan