Foutmelding tijdens downloaden met uTorrent

Status
Niet open voor verdere reacties.

baloew

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2008
Hallo,
Ik heb sinds vandaag een nieuwe computer, die werkt met Windows 7. Tijdens het downloaden met uTorrent krijg ik elke keer deze foutmelding:

'Fout: kan de aangevraagde bewerking niet uitvoeren op een bestand met een open door de gebruiker toegewezen sectie.'

Ik heb een tijdje gezocht op internet, voor de meeste zou het werken om de indexering uit te schakelen. Ik heb dit geprobeerd, maar dit werkt niet.

Iemand een oplossing? Alvast bedankt! :D

foutmelding

Bizarre foutmelding zeg.Dit zou moeten beteken,dat ie je HDD niet herkent
Misschien de standaard downloadlocatie gewijzigd?
Maar je kunt wel downloaden?..
Het is wat moeilijk te begrijpen,wat nu precies je probleem is.
Als je 'n betaversie draait,dan houdt het sowieso op.
Ik gok maar iets voor je.

Mijn suggestie is utorrent van een klein usb-stickie te draaien.
Werkt op termijn m.i. veel beter,is mijn ervaring.
Tip gebruik nooit die ingewikkelde portable onzin,maar maak met kladblok een text bestand aan,laat het leeg,maar noem het: settings.dat
Sla dat op, op je usb en installeer ook utorrent ,aldaar.
Laat de opslagplaats van utorrent standaard staan en alles zou moeten werken.

Voor alle duidelijkheid
Je hebt settings.dat en utorrent op je usb staan,dan installeer je utorrent van en op je usbstick.
Ben benieuwd als, wanneer dan de foutmelding komt??:)En wat de conseqeunties zijn???
Succes.

Bizarre foutmelding zeg.Dit zou moeten beteken,dat ie je HDD niet herkent
Misschien de standaard downloadlocatie gewijzigd?
Maar je kunt wel downloaden?..
Het is wat moeilijk te begrijpen,wat nu precies je probleem is.
Als je 'n betaversie draait,dan houdt het sowieso op.
Ik gok maar iets voor je.

Mijn suggestie is utorrent van een klein usb-stickie te draaien.
Werkt op termijn m.i. veel beter,is mijn ervaring.
Tip gebruik nooit die ingewikkelde portable onzin,maar maak met kladblok een text bestand aan,laat het leeg,maar noem het: settings.dat
Sla dat op, op je usb en installeer ook utorrent ,aldaar.
Laat de opslagplaats van utorrent standaard staan en alles zou moeten werken.

Voor alle duidelijkheid
Je hebt settings.dat en utorrent op je usb staan,dan installeer je utorrent van en op je usbstick.
Ben benieuwd als, wanneer dan de foutmelding komt??:)En wat de conseqeunties zijn???
Succes.

Bedankt voor de hulp. Het probleem is na een paar keer computer opgestart te hebben opgelost. Ik had mijn computer net nieuw namelijk. Ik weet zelf ook niet echt wat de oorzaak uiteindelijk was. In ieder geval bedankt voor je hulp! :thumb:

Toevallig had ik vandaag precies hetzelfde probleem. Mijn download bleef steken op 99.9%, en ik kreeg dezelfde foutmelding. Ik ben zelf een beetje gaan kijken, en het volgende heeft het probleem bij mij opgelost:

Resident Shield uitzetten van AVG Free 9.

Dus, mochten nog meer mensen dit probleem hebben: Dit is de oplossing.;)

Gr, Beam.

Toevallig had ik vandaag precies hetzelfde probleem. Mijn download bleef steken op 99.9%, en ik kreeg dezelfde foutmelding. Ik ben zelf een beetje gaan kijken, en het volgende heeft het probleem bij mij opgelost:

Resident Shield uitzetten van AVG Free 9.

Dus, mochten nog meer mensen dit probleem hebben: Dit is de oplossing.;)

Gr, Beam.

Kan kloppen, ik gebruik ook AVG :rolleyes:

Kan kloppen, ik gebruik ook AVG :rolleyes:

Wel goed dat het nu opgelost is,maar...... met alle respect jongens:kijk wel even heel goed uit,want jullie zitten dus wel zonder de "on access scanner" oftewel géén real time bescherming te werken.Het is niet het webshield,dat jullie uitzetten..!!!!:shocked:
Mijn suggestie ten alle tijde en bij iedere suite: zorg ervoor dat utorrent als vertrouwd gekenmerkt wordt..

Er schijnt namelijk nogal wat verwarring te heersen onder de avg 9 free gebruikers.
Ik wil echt niet betweterig overkomen maar bekijk s.v.p. toch even de volgende link,daar kun je lezen dat het "web" resident shield niet meer in de free-versie zit:

http://www.gratissoftwaresite.nl/ti...+in+het+Nederlands+zonder+onnodige+werkbalken

doe er je voordeel mee.

Succes verder.

Laatst bewerkt:
Wel goed dat het nu opgelost is,maar...... met alle respect jongens:kijk wel even heel goed uit,want jullie zitten dus wel zonder de "on access scanner" oftewel géén real time bescherming te werken.Het is niet het webshield,dat jullie uitzetten..!!!!:shocked:
Mijn suggestie ten alle tijde en bij iedere suite: zorg ervoor dat utorrent als vertrouwd gekenmerkt wordt..

Er schijnt namelijk nogal wat verwarring te heersen onder de avg 9 free gebruikers.
Ik wil echt niet betweterig overkomen maar bekijk s.v.p. toch even de volgende link,daar kun je lezen dat het "web" resident shield er niet meer in zit:

http://www.gratissoftwaresite.nl/ti...+in+het+Nederlands+zonder+onnodige+werkbalken

doe er je voordeel mee.

Succes verder.

Ik heb hem ook niet uitgezet, ik bedoel alleen dat het aan AVG zou kunnen liggen. Hoe het opgelost is weet ik ook niet. En bovendien, ik gebruik de (gedownloade) volledige versie van AVG 9.0, niet de free.

Resident Shield uitzetten > de resterende 0,1% downloaden > Resident Shield weer aanzetten. Kan niet al te veel gevaar opleveren dacht ik zo.;)

Ik heb hem ook niet uitgezet, ik bedoel alleen dat het aan AVG zou kunnen liggen. Hoe het opgelost is weet ik ook niet. En bovendien, ik gebruik de (gedownloade) volledige versie van AVG 9.0, niet de free.
Goed om te horen.
Zelf gebruik ik momenteel de KIS 2010,daar gaat het net als bij jou-denk ik- geheel automatisch.
Heb trouwens net The Dark Lurking van Divxteam.nl binnengehaald,lijkt me wel 'n leuk filmpje,en btw gisteren het imaginarium van dr.parnassus afgekeken,'n echte aanrader,met Tom Waits als de devil..héérlijk..

Enfin,de zaak lijkt mij afdoende "opgelost",dus veel plezier verder.:D

ik heb hetzelfde probleem en draai kaspersky. maar ik heb dit al eerder gehad en het hield na een tijdje op. het gebeurt ook alleen bij de voorgeinstalleerde windows versies... ik snap er ook geen zak van, maar dit probleem heeft zich bij mij al eens eerder uit zichzelf opgelost, dus ik zou niet aan de virusscanners zitten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan