uitlezen ps3

Status
Niet open voor verdere reacties.

JAPIE1

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2003
Is er ook iemand die weet hoe/of ik mijn ps3 kan uitlezen via mijn laptop ?

Hoe bedoel je uitlezen? Je kan wel met PS3MediaServer vanaf de PS3 een gedeelde partitie op de laptop bereiken.

Hoe bedoel je uitlezen? Je kan wel met PS3MediaServer vanaf de PS3 een gedeelde partitie op de laptop bereiken.

Ik denk dat TS het in omgekeerde zin bedoelt: dat je met een pc/laptop de PS3 kan benaderen en door kan bladeren.
Ik heb mij dit ook eens afgevraagd (maar nog niet naar gezocht): ik heb nu een paar films op de PS3, maar kan ik die ook weer (terug)kopieren naar mijn laptop?

Ik vermoed het ook, maar de hardeschijf van de PS3 heeft een indeling die de pc niet kan lezen. Kopiëren kan naar een externe schijf.

Ik vermoed het ook, maar de hardeschijf van de PS3 heeft een indeling die de pc niet kan lezen. Kopiëren kan naar een externe schijf.

Maar die externe schijf moet als Fat32 geformatteerd zijn, anders herkent de PS3 'm niet. Met fat32 kan ik geen bestanden >4GB opslaan. Oftewel: de film van 9gb die nu op m'n ps3 staat kan ik dus niet meer terugkrijgen.

Al gekeken met PS3mediaserver en je gedeelde schijven of je daarheen kan kopiëren? Heb het zelf nog niet getest andersom wel.

Al gekeken met PS3mediaserver en je gedeelde schijven of je daarheen kan kopiëren? Heb het zelf nog niet getest andersom wel.

Ik kan vanuit mijn PS3 wel kopieren, maar dan geeft 'ie een melding over dat ik een medium moet koppelen. Oftewel: ik moet via usb inderdaad iets koppelen.

Genoeg over mijn 'problemen', ben benieuwd wat TS er mee wil gaan doen :)

Mogelijk brengt "jou probleem"de TS op het juiste spoor.:)

Mogelijk brengt "jou probleem"de TS op het juiste spoor.:)

In dat geval :p

Zou er nog een andere mogelijkheid zijn? USB-stick of externe schijf gaat 'm dus niet worden, of ik moet op de PS3 een bestand kunnen splitten..

Edit: Ik krijg net van Held deze tip:
xbox360 kan je ook een schijf aansluiten die met dat MACosx type geformateerd is

Ik ga eens proberen of dit ook bij de ps3 werkt :)

Laatst bewerkt:
Ik ga eens proberen of dit ook bij de ps3 werkt :)

Dit is overigens niet gewerkt, een schijf geformatteerd voor MAC wordt niet door de PS3 herkend.

Ik heb dus de schijf maar geformatteerd naar FAT32 (kan in Windows 7 niet meer, dus via deze tool: HP USB Disk Storage FormatTool v2.1.8).

Ik heb nog niet geprobeerd om de film van mijn PS3 terug te kopieren (naar mijn schijf), maar ik gok dat het niet gaat werken omdat de film groter is dan 4GB.

Erg jammer, hoop dat Sony binnenkort een update uitbrengt waardoor je ook gewoon NTFS schijven kan gebruiken.

Nog geen reactie van TS gehad, dus grote kans dat zijn/haar vraag hiermee opgelost is.

ik geloof dat hij de ps3 zelf wil uitlezen.

dit kan wel maar daar moet je custom firmware voor instaleren en dan kan je gewoon met blackbox ftp een link naar je laptop leggen. letop hiervoor heb je wel een ftp client voor nodig zoals flashxp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan