DVD branden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Saharo

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2008
Ik probeer nu al enige tijd een dvd te branden. Ik gebruik hiervoor Nero 8. Nu lukt het me wel op het op een dvd te zetten maar als ik het wil afspelen op een dvdspeler dan werkt het niet. Op mijn pc werkt het wel, daar kan ik de film wel zien via de dvd. Nu heb ik al op internet gekeken op diverse sites maar word daar niet echt wijzer van. Weet iemand wat ik hier aan kan doen?

De betsnaden die ik heb zijn avi.

Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Ik probeer nu al enige tijd een dvd te branden. Ik gebruik hiervoor Nero 8. Nu lukt het me wel op het op een dvd te zetten maar als ik het wil afspelen op een dvdspeler dan werkt het niet. Op mijn pc werkt het wel, daar kan ik de film wel zien via de dvd. Nu heb ik al op internet gekeken op diverse sites maar word daar niet echt wijzer van. Weet iemand wat ik hier aan kan doen?

De betsnaden die ik heb zijn avi.

Alvast bedankt.
Dvd-spelers lezen meestal geen avi bestanden.
Je zou ze eerst moeten converten naar vob, ifo en bup bestanden om hem op de dvd-speler te laten werken.
Of had je dit al gedaan?

Dvd-spelers lezen meestal geen avi bestanden.
Je zou ze eerst moeten converten naar vob, ifo en bup bestanden om hem op de dvd-speler te laten werken.
Of had je dit al gedaan?

Ik weet eerlijk gezegd niet hoe dat moet :$

Ik weet eerlijk gezegd niet hoe dat moet :$
Dan moet je even een progje zoeken op google o.i.d.. Iets in de richting van ´avi to vob converter´.
Als je dat heb gedaan, start je Nero en ga je naar het tabblad Rip and Burn.
Dan klik je op Burn Video Disk.
Dan klik je DVD-Video Files.
En dan moet je op Add klikken en je vob, ifo en bup files aanklikken.
Klik je op next en nog een keer (of je maakt een label aan je voor schijfje maar dat hoeft niet)
Uit eindelijk klik je op Burn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan