Goeie router voor WiFi en thuisgebruik

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy_50Cent

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Beste mensen,

Ik heb een router, maar die is wel eens aan vervanging toe, En hij bevalt mij af en toe ook niet helemaal. Ik heb namelijk een Nintendo Wii spelcomputer staan en daar kun je mee op internet via WiFi. Bij mij lukt dat helaas niet want hij kan hem niet verbinden met mijn router en bij iemand anders wel. Dat zit mij dus niet helemaal lekker en ik vraag me dus af wat voor router ik het beste kan kopen en waar. De router moet dus gewoon via kabels verbonden kunnen worden van router naar PC's maar ook goed voldoet aan WiFi ondersteuning waar ik gewoon mee via de Wii op internet kan. Ik wil er rond de 30 a 35 euro aan uitgeven. Heb ik hier een goeie router voor naar mijn eisen?.

Nee,voor een goede router moet je minstens het dubbele uitgeven.
Verder moet je rekening houden met wat voor OS je hebt op de pc.
Dit kan namelijk voor wat incompatibiliteits problemen zorgen.

Nee,voor een goede router moet je minstens het dubbele uitgeven.
Verder moet je rekening houden met wat voor OS je hebt op de pc.
Dit kan namelijk voor wat incompatibiliteits problemen zorgen.

Kijk, ik wil niet perfectionistisch doen!, Ik heb gewoon een router nodig waarvan ik weet dat ik gewoon via WiFi op internet kan!

@Randy,

Polamino heeft gewoon gelijk.
Je krijgt voor dat geld niet echt een goeie router.
Neem zelf de moeite maar eens om op verschillende sites te kijken
Je 'gelooft' kennelijk mensen die hier reageren toch niet. Waarom stel je dan eigenlijk hierover op Helpmij een vraag ....
Kijk, ik wil niet 'perfectionistisch' doen .....:cool:

Oke, maar die router die jij mij stuurde, Kan ik me daarmee verbinden via WiFi op de Nintendo Wii zonder problemen?

Meestal kan elke router gewoon verbinden met de Wii, je moet niet specifiek gaan zoeken naar routers voor de Wii. Zelf heb ik niks met Sweex, dus het is je eigen keus.

Tja,maar die sweeks heeft maar 1 antenne.
Dus alle ingaande en uitgaande signalen moeten door 1 antenne behandeld worden.
Voor een router werkt dit niet al te goed.
Als je toch iets nieuws koopt,zou ik gaan voor een N-router.

Die wireless G-Router die ik aangaf heeft er 2 maar is dus niet een N-Router. Hij heeft een laag budget dus een N-Router zit er denk ik niet in.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan