Hallo Helpmij-forummers...
Op dit moment bevind ik mij bij een vriend, achter de computer, waarvan de geluidskaart weigert iets op te nemen.
Even wat gegevens:
Computer: Novita Pc Amd Sempron(tm) Processor 2800+
Kloksnelheid 1.6 Ghz, 512 Mb
Software: Microsoft Windows XP Media Center Edition versie 2002
Service Pack 3
Geluidskaart: Realtek HD Audio Input
Onder het luidspreker menuutje heb ik gekozen voor Eigenschappen van Audio aanpassen Vervolgens het tabblad Audio gekozen en daarna binnen het menu Volume onder Opties Eigenschappen gekozen waarna ik 4 mogelijkheden kan aanvinken namelijk:
CD-Volume
Frontmic
Microfoonvolume
Volume van Lijn
Normaal gesproken moet ook de Optie Wave uit Mix erbij staan zodat ik geluiden die door de geluidskaart kan gaan opnemen. Maar dit is niet het geval.
Weet iemand een oplossing voor dit probleem?
Bij voorbaat dank.........
Op dit moment bevind ik mij bij een vriend, achter de computer, waarvan de geluidskaart weigert iets op te nemen.
Even wat gegevens:
Computer: Novita Pc Amd Sempron(tm) Processor 2800+
Kloksnelheid 1.6 Ghz, 512 Mb
Software: Microsoft Windows XP Media Center Edition versie 2002
Service Pack 3
Geluidskaart: Realtek HD Audio Input
Onder het luidspreker menuutje heb ik gekozen voor Eigenschappen van Audio aanpassen Vervolgens het tabblad Audio gekozen en daarna binnen het menu Volume onder Opties Eigenschappen gekozen waarna ik 4 mogelijkheden kan aanvinken namelijk:
CD-Volume
Frontmic
Microfoonvolume
Volume van Lijn
Normaal gesproken moet ook de Optie Wave uit Mix erbij staan zodat ik geluiden die door de geluidskaart kan gaan opnemen. Maar dit is niet het geval.
Weet iemand een oplossing voor dit probleem?
Bij voorbaat dank.........
Laatst bewerkt: