Microsoft Office 2010 Béta

Status
Niet open voor verdere reacties.

arniby

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2009
Hallo,

ik wil graag Office 2010 Béta downloaden ...
Het staat bij een fout topic (mijn bericht), maar waar zou ik het anders moeten zetten? :D
Ik ga naar: http://us1.office2010beta.microsoft.com/default.aspx?culture=nl-BE en klik bij "Office 2010 Professional" op Download now.
Dan word ik gelinkt naar http://us1.office2010beta.microsoft.com/product.aspx?sku=10199914&culture=en-US. Als ik daar de eerste "Download Now" (rechts onder 'Engels') neem, word ik terug naar die eerste link gelinkt ...
Kan iemand die het kan downloaden, een snelkoppeling van de tweede "Download Now" maken, en die in een topic plaatsen ...
Dus als ik erop klik, dat ik gewoon Uitvoeren of Opslaan moet kiezen ...

ALVAST BEDANKT

Grtjs,
Arne

Als ik op de 2e link klik wordt er mij gevraagd een account aan te maken (Windows Live invullen en daarna account opzetten).

Klopt helemaal. Je hebt een account nodig om 'm te kunnen downloaden (ik heb 'm zelf ook gedownload op die manier).

Tijs.

ik heb hem ook al ongeveer een weekje maar nog niet geinstalleerd is het wat ?

Ik heb hem er maar kortstondig opgehad, nu gewoon weer terug naar 2007 omdat het wat vertrouwder is. Veel dingen weer veranderd dus er zit zeker weer een gewenningsperiode aan vast. Maar verder geen problemen ontdekt. Alleen Outlook 2010 liet de e-mail ook op de UPC mailserver staan dus toen ik weer terug ging naar 2007 krijg ik alle mails van de tussenliggende tijd dubbel.
Wellicht is de zomervakantie iets voor office 2010, we zullen zien.

Laatst bewerkt:
ik heb hem ook al ongeveer een weekje maar nog niet geinstalleerd is het wat ?

Soms een beetje buggy, maar 2010 is vele malen sneller en biedt leuke extra's ten opzichte van Office 2007. Je moet het gewoon proberen, dan kun je het zelf ervaren.

Maar ik had tervoren al mijn e-mail adres opgegeven.
Dus dat is niet het probleem ...

Grtjs,
Arne

Hey,

Mijn probleem is van de baan ...
Ik zet mij snel bij 'vraag opgelost', ok?

Mazzel :D

(dank voor alle reacties)

Office 2010 bestellen

Hallo

Ik kan me vergissen. Maar is Office 2010 niet pas vanaf juni beschikbaar?
Office 2010 bestellen:shocked:

Of kan ik deze nu al kopen?
Ik ben erg tevreden met Office 2007 en verheug me al erg op de nieuwe versie.:thumb:

Maar de beta is al te downloaden en de Release Candidate ook al dacht ik.
Dus je kunt het pakket alvast proberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan