Processor doet vaag.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hamstergeval

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2010
Nou afgelopen maand heb ik voor het eerst me eige computer gebouwd. Niet echt overdreven awesome, maar hij doet het fatsoenlijk. Alleen de beschrijving van het moederbord stond dat hij alle quad cores aan kan. Alleen als ik opstart geeft hij aan dat mijn processor niet supported is, maar als ik op F1 doet hij het gewoon fatsoenlijk. Ik had de fabrikant waar ik al me spullen bij had bestelt al gebelt op die zelfde dag en zei dat ik moest updaten, maar achteraf deed hij nog hetzelfde.

btw, Mijn computer is meer voor multitasken dan gamen. Ik heb ook maar een Sapphire Radeon 4350 HD 512mb. Op deze screen kan je de processor zien en de rest, en ik vraag me echt af of ik het kan oplossen (ookal is het niet zo'n ernstig probleem).

[smallimg]http://img683.imageshack.us/img683/4652/naamlooss.jpg[/smallimg]
(Klikbaar)

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk natuurlijk, dat screenshot, maar de vraag ik natuurlijk welk moederbord je hebt, en dat staat er niet op...

Welkom op Helpmij.:)

Ik heb je afbeelding aangepast en klikbaar gemaakt. de volgende code daarvoor gebruikt;

smallimg]http://img683.imageshack.us/img683/4652/naamlooss.jpg[/smallimg]

Nu blijft de pagina lay-out normaal.:)

Mogelijk bedoelde de fabrikant dat het bios ge-update (geflasht) moet worden om de processor goed te kunnen ondersteunen.

Leuk natuurlijk, dat screenshot, maar de vraag ik natuurlijk welk moederbord je hebt, en dat staat er niet op...

O sorry. Ik dacht al dat ik iets was vergeten :o
M2N68-AM-PLUS. Het is een slechte mobo, maar ik had maar een budget van 400-500 euro.

@Crash. Bedankt. Ik had eigenlijk me mobo al geupdate (geflashed dus). Dit was de nieuwe update die ik daar op die screen heb staan.

Laatst bewerkt:
Moederbord ondersteunt die processor dus helemaal niet:

http://support.asus.com/cpusupport/...age=en-us&model=M2N68-AM PLUS&product=1&os=30

Gaat ook nooit goed werken!!! Ook niet dmv een bios-update!

Zou het problemen geven als ik het lang zo hou? Of kan ik beter zo snel mogelijk een andere moederbord kopen? Want ik heb nooit problemen gehad, alleen dat hij bij het opstarten aangeeft dat hij hem niet ondersteunt en ik op F1 moet drukken om door te gaan. Bij de fabrikant gaven ze ook gewoon aan dat hij er eigenlijk wel gewoon op moet kunnen.

Zou het problemen geven als ik het lang zo hou? Of kan ik beter zo snel mogelijk een andere moederbord kopen? Want ik heb nooit problemen gehad, alleen dat hij bij het opstarten aangeeft dat hij hem niet ondersteunt en ik op F1 moet drukken om door te gaan. Bij de fabrikant gaven ze ook gewoon aan dat hij er eigenlijk wel gewoon op moet kunnen.

Ik zou het niet doen. De processor wordt niet ondersteund, loopt dus op verkeerde snelheid en gaat gegarandeerd voor problemen zorgen!

Ik zou het niet doen. De processor wordt niet ondersteund, loopt dus op verkeerde snelheid en gaat gegarandeerd voor problemen zorgen!

Ok. Bedankt voor de hulp :thumb: Ik zal dan maar zo snel mogelijk een andere Mobo kopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan