Outlook vraagt om netwerkwachtwoord

• Onderwerp starter Onderwerp starter MPH
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

MPH

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2006
We hebben een nieuwe pc met Windows Home Premium en we hebben Microsoft Office 2007 geinstalleerd. Nu vraagt hij in Outlook steeds om het netwerkwachtwoord. Mijn mail van Ziggo komt helemaal NIET meer binnen bij Outlook, wel op de Ziggo webserver. Maar de beschikbare 25 MB voor de webserver is om de haverklap vol, en vervolgens kan er geen mail meer bezorgd worden... Mail 'verdampt' dan dus zonder dat je weet welke mail er niet kan binnenkomen en wie de afzender is. SUPER vervelend dus.
Ik heb de accounts al een paar keer verwijderd, de computer herstart en de accounts opnieuw ingesteld. Als ik probeer de E-mailaccounts te herstellen, krijg ik de melding 'Er is geen versleutelde verbinding met uw mailserver beschikbaar'. Vervolgens kun je handmatig verder.

Aanmelden bij server voor inkomende e-mail (POP3): MISLUKT met melding
Aanmelden bij server voor inkomende e-mail (POP3): De e-mailserver heeft uw inlognaam afgewezen. Controleer de gebruikersnaam en het wachtwoord in de accounteigenschappen. Klik op E-mailaccounts onder Extra. De reactie van de server was: -ERR [AUTH] Authentication failed (terwijl het klopt)
en vervolgens
Test-e-mailbericht verzenden: MISLUKT met melding
Test-e-mailbericht verzenden: Kan het bericht niet verzenden. Controleer het e-mailadres in de accounteigenschappen. De reactie van de server was: 550 B002 Sender e-mail address invalid / Afzender e-mail adres bestaat niet (dit is onzin, het bestaat wel...)

Na zeer korte tijd krijg ik de melding 'Netwerkwachtwoord opgeven' en staat er een wachtwoord(xxx)ingevuld. Als ik het vinkje aanzet (wachtwoord onthouden) helpt dat niet. Als ik dan het wachtwoord invul, kan ik de mail NIET ophalen, en even later is weer hetzelfde verhaal.....Ook als je Outlook afsluit en weer opnieuw start, moet het wachtwoord opnieuw ingegeven worden. Dit pop-op venster is niet te verwijderen, en mail komt NIET binnen...

Wie weet er een oplossing?

Aanmelden bij server voor inkomende e-mail (POP3): MISLUKT met melding
550 B002 Sender e-mail address invalid / Afzender e-mail adres bestaat niet

Het lijkt dan haast toch of je e-mail adres en account info omgedraaid hebt, maar dit is natuurlijk erg lastig te zien van hier af, en ik kan me voorstellen dat je ivm privacy geen screenshot wilt plaatsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan