groot opstartprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mbevel

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2008
Ik heb hier een Packard Bell desktop van nog geen 6 maanden oud, met Vista basic als besturingssysteem. Aan laten staan, automatisch in standby gevallen en daarna vertikt hij het om nog op te starten. Hij start op tot je een scherm krijgt met American bios, cpu enz.

Moederbord? Hardeschijf?

wie het weet mag het zeggen.

Mgv. Marten

Daar stopt hij, en ik kan op geen enkele manier de BIOS inkomen. Het is (gelukkig) niet mijn computer, maar hij heeft toen hij het nog wel deed een melding gegeven via een teksballon onderin de hoek, dat de virus software verlopen is?!! Toch is er een aantal weken terug Avast op geinstalleerd. Mogelijk een virus dar iets heeft vernietigd?

mvg,

Je zult toch in de bios moeten kijken want volgens mij staat de datum niet goed.
Mocht je echt niet in de bios kunnen komen dan zou je nog kunnen proberen met een UBCD4win CD de computer op te starten. Op die CD staan ook antivirus programma's.

Mocht je echt niet in de bios kunnen komen dan zou je nog kunnen proberen met een UBCD4win CD de computer op te starten. Op die CD staan ook antivirus programma's.

Je bedoeld hiermee Ubuntu?? die cd heb ik liggen, ik zal morgen eens kijken.
Je hoort nog van me.

mvg,

het is opgelost, hij deed het ineen weer. Wel is de virussoftware verlopen, windows defender verouderd enz.

mvg,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan