Driver videokaart gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wanqer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 feb 2010
Hej,
Ik heb mijn pc gereset, maar nu kan ik de juiste drivers niet vinden.

Videokaart - ATI Mobility Radeon HD 4530/4570 (M92)
Geluidskaart - ATI Radeon HDMI @ ATI RV710/730/740 - High Definition Audio Controller
Moederbord Chipset - AMD 760G/780G/780V/785G/790GX, AMD K11

Ik heb al geprobeerd van ATI site te halen maar dit werkt voor geen kant, het beeld blijft nog steeds golven als ik iets beweeg, ook het geluid werkt nog steeds niet.

Alvast bedankt.

Die drivers van de site Werken meestal wel, Kijk is voor zoon pack die er meestal zijn + hulp config programma om de boel recht te zetten.

Reactie

Ik heb even gekeken in het topic over videokaart updaten, hier stond dat ik via dxdiag kon zien wat mijn videokaart is, maar overal staat n . v . t achter, terwijl hij wel herkent word door lavalys(everest)

Ik kan voor je kijken, heb je msn? add me anders ff *KNIP* , dan kijk ik ff met TeamViewer das een prog om mee te kijken op iemands anders comptuer

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kan voor je kijken, heb je msn? add me anders ff *KNIP* , dan kijk ik ff met TeamViewer das een prog om mee te kijken op iemands anders comptuer

aanbieden van hulp over msn/teamviewer is volgens mij niet toegestaan op helpmij.nl
het moet over het forum

en zou ik dit ook niet doen je weet niet met wie je in contact komt te staan!
niet doen dus!

Laatst bewerkt door een moderator:
TeamViewer is een beveiligd programma de ander moet toestaan voordat ik iets kan uitvoeren. en via het forum helpen gaat niet altijd. Met TeamViewer kijk ik mee en je kan dan een extra grote muis op het scherm laten komen. Ik kan zijn pc pas overneman als hij op OK klikt.

En deze persoon is geholpen en blij :)

TeamViewer is een beveiligd programma de ander moet toestaan voordat ik iets kan uitvoeren. en via het forum helpen gaat niet altijd. Met TeamViewer kijk ik mee en je kan dan een extra grote muis op het scherm laten komen. Ik kan zijn pc pas overneman als hij op OK klikt.

En deze persoon is geholpen en blij :)

ja dat is het punt hij moet jouw toe laten staan en kent jouw niet eens!

er kan altijd geholpen worden via het forum! ik heb nog nooit geen hulp kunnen aanbieden over het forum als het om software ging

en drivers vinden heb je echt geen Teamviewer voor nodig

ik zeg nogmaals niet doen
je hebt zo een grotere kans dat iemand je kwaad kan aan doen

Laatst bewerkt:
De benodigde driver werkte niet, ook al kent hij mij niet TeamViewer is gewoon veilig hoor, van een muis een olifant maken kan ook.

Je mag je msn niet afgeven, maar wie weet pm mensen vaak en vertellen zo data, dat weet je dan niet. Hij kan ook nep mail toch geven.. Mar ik hou er mee, vraag maar aan die gast zelf als ie nie blij is.

TeamViewer is gewoon veilig hoor

Ja en die mailtjes die je krijgt over erfenissen en loterijen die je gewonnen hebt zijn ook allemaal echt. :p

Helpen doen we via het forum, daarom mail adres verwijderd. Via het forum hebben anderen er mogelijk ook nog wat aan.;)

Ja en die mailtjes die je krijgt over erfenissen en loterijen die je gewonnen hebt zijn ook allemaal echt. :p
Haha, but seriously, ik gebruik de betaalde versie van teamviewer al twee jaar voor m'n werk en de software is inderdaad veilig. Dat wil niet zeggen dat degene die de software gebruikt dat ook is. Als ik inlog bij een klant kan ik bijvoorbeeld het 'lokale' toetsenbord uitschakelen en doen wat ik wil, de enige manier om me te stoppen is dan de PC uitzetten of netwerk stekker eruit halen.
Ik gebruik deze 'no local input' optie alleen maar omdat klanten soms weer gewoon beginnen te werken terwijl ik aan het wachten ben op een download oid. Maar ik zou me wel twee keer, nee tien keer bedenken voordat ik een wild vreemde de complete besturing van m'n PC zou geven. Ergo: niet doen dus.

Dat was eigenlijk ook wat ik bedoelde :p

Een programma daar mankeert vaak niks aan, het zijn vaak de gebruikers die soms niet te vertrouwen zijn.

Als ik hier op m'n werk een probleem heb dan logt ook een helpdeskmedewerker in. Dit is een normale procedure.

Thuis denk ik eerst wel goed na voordat ik een onbekende toegang geef tot mijn pc.

En geef je toch toestemming: blijf er bij en kijk exact wat er gebeurt !!!.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan