Packard-bell

• Onderwerp starter Onderwerp starter v8ccc
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

v8ccc

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2010
Ik heb 2 Packard-Bell laptops nl: Easynote E5151LE en een Easynote R3450. Beide laptops zijn een tijdje geleden gecrashed en heb van beide geen kopie gemaakt van de Packard-Bell recovery/ master cd. Nu zijn beide laptops zelf hersteld met de daarvoor bestemde drivers via de Packard-Bell website. Op beide laptops is windows xp geinstalleerd (geen OEM-versie). Nu werken beide laptops weer maar hebben beide erg veel moeite om bepaalde web pagina's te openen. Door dubbel te klikken (waar dit niet van toepassing is) of enkele malen op refresh of op pagina's terug te gaan en opnieuw proberen, dan wil het wel lukken. Dit is natuurlijk niet de normale gang van zaken en wordt er behoorlijk moe van...... Weet iemand hoe dit zou kunnen komen? Het vreemde is dat dit op beide laptops van toepassing is......... Hopelijk kan iemand mij hier verder mee helpen.

Ik heb 2 Packard-Bell laptops nl: Easynote E5151LE en een Easynote R3450. Beide laptops zijn een tijdje geleden gecrashed en heb van beide geen kopie gemaakt van de Packard-Bell recovery/ master cd. Nu zijn beide laptops zelf hersteld met de daarvoor bestemde drivers via de Packard-Bell website. Op beide laptops is windows xp geinstalleerd (geen OEM-versie). Nu werken beide laptops weer maar hebben beide erg veel moeite om bepaalde web pagina's te openen. Door dubbel te klikken (waar dit niet van toepassing is) of enkele malen op refresh of op pagina's terug te gaan en opnieuw proberen, dan wil het wel lukken. Dit is natuurlijk niet de normale gang van zaken en wordt er behoorlijk moe van...... Weet iemand hoe dit zou kunnen komen? Het vreemde is dat dit op beide laptops van toepassing is......... Hopelijk kan iemand mij hier verder mee helpen.

het is inderdaad vreemd dat dit op beide laptops van toepassing is,
en ook dat het maar bij bepaalde websites.

wat je zou kunnen doen toch even snel te controleren dat dit geen probleem m.b.t. tot de laptops is deze websites bezoeken met een desktop als dit mogelijk is met dezelfde versie van de browser die je gebruikt. (IE7 IE8, FireFox, Google Chrome etc.)

als het probleem zich hier ook op voor doet is het waarschijnlijk een probleem van de websites.

als het probleem zich hier niet mee voordoet zou ik aanraden om eens eens je browser opnieuw te installeren op je laptop. mischien dat hiermee de het probleem verholpen is.

Greetz
Demper

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan