Nieuw PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

pannakru0

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2008
Hallo allemaal,

Een vriend van me wil een nieuwe pc gaan samen stellen en het mag niet meer dan 500 euro kosten.
Nou wil hij er graag COD Modern Warfare 2 op gaan spelen. (snap dat dit heel moeilijk is met een budget van 500 euro)
Hij wil niet alles op high spelen maar dat hij gewoon gemiddeld kan spelen zonder lagg.
Alles moet nieuw zijn dus ook de kast, voeding, mobo, enz.

Ik hoop dat ik jullie hierbij voldoende heb geïnformeerd.

Pannakru

500 euro is te weinig. Er is wel een Packard bell iXtreme 7560 voor €600 excl. btw die het wel aankan denk ik. maar het is wel een packard bell.

Ja dat het te weinig zou zijn had ik eigenlijk wel. Ik wil er alleen zelf 1 samen stellen en bouwen.
Kan iemand misschien een systeem samen stellen dat zo goedkoop mogelijk is en dat ik in ieder geval cod mw2 op low kan spelen.

Als de prijs 600 euro word is het ook niet zo erg.

Ik weet niet of ik een link mag plaatsen van een pcmaker?
Ik heb er zelf a twee gehaald en die draaien tot volle tevredenheid, ook op win 7
Ik heb een relatief goedkope ongeveer 400 euro, en een duurdere 64 b systeem.
Kijken kost niks

http://www.mvdcoterletpcs.nl/

Thanks voor de site.
Staat wel een mooie bij voor 499,- Denk dat dat hem word.

Mvg,
pannakru

Nah je ziet er is nogal wat te verdienen.,
Neem in ieder geval contact op met de bouwer van jouw keuze en vertel m uitgebreid hoe het zit.
Wellicht heeft hij ergens nog een mooi systeempje staan.
Ook bij de aldi kun je leuke dingen weghalen van af volgende week zaterdag>
http://www.aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_06/OFF01.SHTML

Home

* Specificaties
* Processor
* Grafische kaart
* Design
* Windows 7
* Software
* Meer Informatie
* Service
* Aanverwante artikelen

PC Highlight!
Multimedia PC MEDION® AKOYA® E4360 D (MD 8338)

* Intel® Core™ i3-530 processor
* Authentieke Windows® 7 Home Premium
* NVIDIA® GeForce® GT330 Grafische kaart
met 768 MB GDDR3 geheugen
* 1 TB (1000 GB) harde schijf
* 4 GB DDR3 SDRAM werkgeheugen
* HDMI & eSATA
* 8 kanaals High Definition Audio
* Multistandaard Dual Layer DVD/CD brander
* ...en nog veel meer

pffff succes!!

Thanks allemaal. Dus nog aardig wat keus. Ga me er even goed in verdiepen.

Gr, Pannakru

Als je even wacht, er komen nieuwe processors en nieuwe soorten harde schijven(flashdisks) en dan zal alles echt mega snel zijn, dus ik weet niet of het haast heeft maar beter wacht en spaar je nog even door.

Als je even wacht, er komen nieuwe processors en nieuwe soorten harde schijven(flashdisks) en dan zal alles echt mega snel zijn, dus ik weet niet of het haast heeft maar beter wacht en spaar je nog even door.

Je loopt echt een jaar achter he?

iznobest ben je een jaar ingevroren geweest of iets dergelijks?

Het eerder genoemde systeem (deze)is goed genoeg voor de betreffende eisen, wil je je iets goedkoper uitkomen neem je de AMD Phenom II 550 X2 Black Edition (2x 3.1GHz) i.c.m. de HD5770, is nog beter om te gamen ook.

Hiermee kan je alles op high spelen en ben je goedkoper uit: link

Laatst bewerkt:
iznobest ben je een jaar ingevroren geweest of iets dergelijks?

Het eerder genoemde systeem (deze)is goed genoeg voor de betreffende eisen, wil je je iets goedkoper uitkomen neem je de AMD Phenom II 550 X2 Black Edition (2x 3.1GHz) i.c.m. de HD5770, is nog beter om te gamen ook.

Hiermee kan je alles op high spelen en ben je goedkoper uit: link

Prima systeem, zoals ik al zei een Dual Core is voldoende en beter als je de prijs wilt drukken. De Phenom 550 is een hele goede processor.

Ja ik ook zou ook voor zoiets gaan inderdaad, Phenom 550 en HD5770.
Deze dus, van Murrayz: Klik
Enne, @ iznobest: die processors zijn waarschijnlijk de i3, i5 en i7 series en die zijn er al een tijdje. En die flashdisks van je heten SSD's, en die zijn er ook al een tijdje. Alleen voordat ze echt goedkoop en in elk systeem met een budget van 500 euro in te zetten zijn, zijn we nog wel wat verder dan 1 jaar...

Ja ik ook zou ook voor zoiets gaan inderdaad, Phenom 550 en HD5770.
Deze dus, van Murrayz: Klik
Enne, @ iznobest: die processors zijn waarschijnlijk de i3, i5 en i7 series en die zijn er al een tijdje. En die flashdisks van je heten SSD's, en die zijn er ook al een tijdje. Alleen voordat ze echt goedkoop en in elk systeem met een budget van 500 euro in te zetten zijn, zijn we nog wel wat verder dan 1 jaar...

ja snap ik maar er komt ook een i9 processor, in het eerste half jaar van 2010. en ik weet dat de flashdisks al uitzijn o.a apple gebruikt ze veel, maar ze zullen in elk systeem worden gezet over een tijdje.

Nee, flashdisks zijn nog veel te duur om in elke PC gezet te worden en het aantal GB's ligt nog laag. En de i9? Hij heeft nog niet eens voldoende budget voor een i3 laat staan een i9....

ja snap ik maar er komt ook een i9 processor, in het eerste half jaar van 2010. en ik weet dat de flashdisks al uitzijn o.a apple gebruikt ze veel, maar ze zullen in elk systeem worden gezet over een tijdje.

Dit komt een beetje neer op technology to the extreme.
Natuurlijk, alles wat je nu koopt is morgen 'verouderd', maar zo snel gaat het niet, en prijzen halveren ook niet per dag.. Rustig aan, SSD's zijn in verhouding een paar euro per GB (een normale harde schijf € 0,10 per GB), en het budget is inderdaad niet eens hoog genoeg voor een i3, tegen de tijd dat een eventuele Core i9 in zijn budget ligt is het 2013 gok ik.

en het budget is inderdaad niet eens hoog genoeg voor een i3, tegen de tijd dat een eventuele Core i9 in zijn budget ligt is het 2013 gok ik.

Zo vroeg? Reken maar nog later... als de i7 al 250 euro kost dan gaat de i9 (goedkoopste versie) toch zeker 400 euro kosten.

Hallo!

Ik heb een high end pc staan, met de volgende specs:

AMD Phenom II 4 x 3ghz
4 Gig geheugen DDR2
Nvidia Geforce GTX260
560 GB hardeschijf
650 watt voeding
DVD+RW

Ik heb hem altijd goed gekoelt gehouden voor lange levensduur. En altijd gebruikt om de nieuwste spellen op zn hoogst te spelen.
Hij is in perfecte staat en voor 600 euro mag je hem meenemen! EEN BEEST VAN EEN PC! Ook mw2 staat erop en alles loopt perfect!

Mvg,

Tom Derksen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan