Geen beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

casioa1234

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2010
Beste mensen,

Ik heb bij mijn stage een computer gekregen maar als ik hem aan zet dan heb ik beeld tot en met de IDE scan (net na dat je de bios in kan).

Wat ik al geprobeert heb is om in de BIOS iets te vinden (niks gevonden), een andere PCI Slot geprobeert (zelfde probleem).

Verder weet ik niet wat het probleem kan zijn.

Met vriendelijke Groeten,

Bob de Vries
Alvast bedankt.

Het loopt kennelijk vast op de IDE scan.
IDE aansluiting is de aansluiting van harde schijf, DVD/CD speler, diskette enzo.
Misschien moet je de opstartvolgorde van je computer aanpassen, door de harde schijf vooraan te zetten:)

Heb je 2 videokaarten in uw pc zitten? Eén onboard en eentje PCI?
Nee ik heb 1 Videokaart alleen in de PCI slot onboard heb ik er geen.

Het loopt kennelijk vast op de IDE scan.
IDE aansluiting is de aansluiting van harde schijf, DVD/CD speler, diskette enzo.
Misschien moet je de opstartvolgorde van je computer aanpassen, door de harde schijf vooraan te zetten:)

Ok ik zal het gaan proberen.

Bob de Vries.

Kan je eens testen met een andere videokaart?

Dat kan alleen heb ik nu ook nog geprobeert om met een Win98 opstart diskette te starten en dan blijft hij beeld geven ik krijg alleen het windows opstart scherm niet te zien.

misschien

De kans bestaat dat je resolutie iets te hoog staat voor die beeldscherm...
had ik ook eerst. starte wel op je zag wel bios gedoe maar later ging het beeld weg.
dus heb ik even een andere beeldscherm aangesloten. resolutie verandert en weer van beelscherm gewisseld.

misschien een ideetje
groeten

Start eens uw pc gewoon op, en druk herhaaldelijk op F8 gedurende het opstarten.

Krijg je een scherm? Kies dan eens VGA-modus inschakelen.

Ik heb geprobeert met meerdere Videokaarten en nu heb er 1tje en als ik in veilige modus opstart dan stopt hij bij:
multi<0>disk<0>rdisk<0>partition<1>\WINDOWS\System32\drivers\dmload.sys
en dan zijn er nog een heleboel er boven die wel verder ging maar bij deze stopt hij.

Alvast bedankt voor al die andere opties.

Bob de Vries

Windows CD insteken.
PC herstarten.

Booten op de CD.

Bij de eerste keuze tussen opnieuw installeren of herstellen kies je opnieuw installeren.

De tweede keer kies je voor herstellen.

succes!

Windows CD insteken.
PC herstarten.

Booten op de CD.

Bij de eerste keuze tussen opnieuw installeren of herstellen kies je opnieuw installeren.

De tweede keer kies je voor herstellen.

succes!

Hou ik dan gewoon al mijn bestanden en spellen die ik geïnstaleerd heb?
Zo ja dan harstike bedankt dan hebben we weer een tevredeklant er bij.

Bob de Vries;
Stagiare Pre Focus te Heeze

Als je de tweede keer kiest voor Repair dan zal er geen probleem zijn. Kies je de tweede keer ook om opnieuw te installeren dan is de kans groot dat je alles kwijt zal zijn.

Dus de eerste keer moet je kiezen voor installeren.
De tweede keer voor Repair. Is de letter R. (Misschien Herstellen als het in het nederlands zou staan.)

succes!

Nu heb ik er een Win xp cd in gedaan en proberen op te straten via de cd maar dan heb ik het zelfde probleem Geen Beeld?

Heeft iemand ooit het zelfde probleem gehad, zo ja dan zou ik graag een antwoord willen ontvangen.

Met vriendelijke Groet,

Bob de Vries.

Heb je dit al geprobeerd:

Start eens uw pc gewoon op, en druk herhaaldelijk op F8 gedurende het opstarten.

Krijg je een scherm? Kies dan eens VGA-modus inschakelen.

ik ga het morgen proberen dan heb ik de computer weer tot mijn beschikking

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan