egkok
Verenigingslid
- Lid geworden
- 25 mrt 2001
- Besturingssysteem
- Win 11
Allerlei zogenaamde slimmigheidjes waar niemand op zit te wachten maar de essentie zoals in Vista is volkomen verdwenen. Zelfde liedje als begin Vista belangrijke zaken gewoon verdwenen of ergens verstopt om het je makkelijker te maken zalk maar zeggen NOT!! Zoals nu ook met de snelkoppelingen, je kan ze domweg niet allemaal meer op de snelstart taakbalk zetten. Wie verzint zoiets?? Moet je daar nou dommer voor zijn dan ik of juist slimmer??? Vraag. Hoe krijg ik een Google snelkoppeling op de taakbalk???? Nu eerst IE aanklikken daarna Google. Nogmaals wie verzint zoiets??? Maar wie weet hoe ik makkelijker kan Googlen ( zo ongeveer de meest aangeklikte site ever, kom dachten ze bij Microsoft, hoe kunnen we dat moeilijker maken om aan te klikken??? ) door rechtsstreeks op het Google icoon te kunnen klikken en dan bedoel ik niet de icoon op de desktop. Ik weet eigenlijk het antwoord al: het kan niet!! Of is er nog hoop voor het omzijlen van deze blunder??? Ik las ergens dat je de Vista's taakbalk in Win 7 kon terughalen, maar dat is alleen maar lookalike en geen oplossing voor het deels verdwijnen van de snelstart functie.