Zou iemand me kunnen helpen..
Ik wil mensen graag een maand lang een overzicht bij laten houden van hun
10 belangrijkste werkzaamheden. Ik probeer hier een zo simpel mogelijk registratielijstje van te maken.
Ik heb in de bijlage een opzetje gemaakt. Is er iemand die een formule kan bedenken die kolom N automatisch invult?
Dus..
- de cijfers 1 t.m 10 staan voor verschillende werkzaamheden
- hij zou het aantal kwartieren moeten optellen en dit omzetten in uren (voor kolom N)
- en op het tabblad TOTAAL zou het totaal moeten komen te staan van de twee weken.
Ik hoop dat iemand een briljante oplossing heeft...
Ik wil mensen graag een maand lang een overzicht bij laten houden van hun
10 belangrijkste werkzaamheden. Ik probeer hier een zo simpel mogelijk registratielijstje van te maken.
Ik heb in de bijlage een opzetje gemaakt. Is er iemand die een formule kan bedenken die kolom N automatisch invult?
Dus..
- de cijfers 1 t.m 10 staan voor verschillende werkzaamheden
- hij zou het aantal kwartieren moeten optellen en dit omzetten in uren (voor kolom N)
- en op het tabblad TOTAAL zou het totaal moeten komen te staan van de twee weken.
Ik hoop dat iemand een briljante oplossing heeft...