' Reboot and select proper boot device ... '

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat staat er bij system information? Een merk ofzo? Dan kan ik via dat het opzoeken.

Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU @ 2.40GHz
CPU ID/MicroCode 06F7h/068h
CPU Frequency 2.40GHz (266x9)
BIOS Version V1.10 111008
Physical Memory 2048MB
Cache Size 4096 KB x 2

( Er kan fout inzitten want het is vrij moeilijk om de O en de 0 uit mekaar te houden , en het is een zelf ingebouwde pc )

Ik kan hier weinig uit wijs worden. Heb je niet een factuur ofzo waar het moederbord op staat aangegeven? Of als het bij Azerty besteld is een account waar je de orders kunt bekijken?

Ik kan hier weinig uit wijs worden. Heb je niet een factuur ofzo waar het moederbord op staat aangegeven? Of als het bij Azerty besteld is een account waar je de orders kunt bekijken?

nou ik heb het kastje van mijn pc opengedaan , en ik zie iets dat vrij goed op een moederbord lijkt met erboven een plakaatje van MSI op

Dan weet ik het echt niet, misschien dat iemand anders je kan verder helpen met die opties in de BIOS.

Dan weet ik het echt niet, misschien dat iemand anders je kan verder helpen met die opties in de BIOS.

Maar je zei daaruist iets met in de BIOS de HDD eerste plaats en cd-rom tweede plaats , en op internet staat er ook iets van volgorde maar ik kan da ni vinden waar ik da kan instellen

Aangezien nu alles met SATA is werkt dat blijkbaar anders. Het hoort bij standaard CMOS te staan. Probeer nu eens met bootmenu op te starten, en kijk of hij de drives daar wel herkent!

Aangezien nu alles met SATA is werkt dat blijkbaar anders. Het hoort bij standaard CMOS te staan. Probeer nu eens met bootmenu op te starten, en kijk of hij de drives daar wel herkent!

Ik zie nergers onderin iets met BOOTmenu , alleen BIOS menu ( delete ) en POST ( tab )

Probeer eens ESC of F12 of F11, of ga eens alle F toetsen af.

Probeer eens ESC of F12 of F11, of ga eens alle F toetsen af.

Hmm , als ik nu bv de pc aan mijn vader geef en hij kijkt ernaar , bestaat er een kans dat het nooit gemaakt kan worden ? of dat de huidige bestanden verdwijnen ?

Tuurlijk kan hij gemaakt worden, als je het model van het moederbord weet kun je de handleiding opzoeken en hem goed instellen.

Dan moet je inderdaad even verder kijken. Het is die grote plaat waarop alles is bevestigd als je het nog niet wist.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan